Какво трябва да знаете преди да купите мебели онлайн?

Няколко ценни насоки в онлайн пазаруването

Какво трябва да знаете преди да купите мебели онлайн?

Навиците на повечето хора, които в момента са на "ти” с технологиите, се промениха драстично през изминалото десетилетие. Онлайн пазаруването все повече навлиза в нашето ежедневие - с помощта на компютъра си купуваме какво ли не.

Българският пазар отговаря адекватно на очакванията на потребителите. Вече съществуват онлайн магазини за всякакви стоки - в интернет имате по-богат набор от артикули, отколкото в реалността. И то само на един клик разстояние!

Едва ли преди време сте си представяли, че ще бъде възможно да обзаведете дома си без да обикаляте до припадък огромни мебелни магазини. Como създадоха истинска иновация в тази насока преди около 2 години.

За разлика от останалите уебсайтове на мебелни магазини, страницата на Como ви предоставя възможност не само да разгледате продуктите в магазина, но и да ги закупите без да ставате от фотьойла.

Наличност
Онлайн магазинът на Como се отличава от конкурентите в областта с адекватната информация за наличност. Информацията, свързана с продуктите в сайта, отговаря на складовата наличност и се обновява всяка секунда. Този факт ви гарантира, че няма как да закупите нещо и след това да се окаже изчерпано. Цените в онлайн магазина съвпадат с тези на място - няма надценка, защото единствената цел на продажбата в интернет е максималното улеснение на клиентите.

Ако сте си харесали продукт, но в момента не е наличен, има хитро решение на този проблем. Ще бъдете уведомени кога отново ще може да бъде закупен, ако в описанеито на продукта изберете "Запишете се за уведомяване”. Когато артикулът е в наличност, своевременно ще бъдете уведомени по мейл.

Какво трябва да знаете преди да купите мебели онлайн?

Продукти
Уеб магазинът е разделен на различни категории – обзавеждане за всекидневна, трапезария, спалня, аксесоари за дома, осветителни тела и текстил. Така лесно можете да се ориентирате като изберете стаята, за която търсите даден продукт.

Освен стандартна стока, която можете да закупите директно от склада на Como, на страницата са показани още 2 различни вида стока. Такава, каквато можете да заявите и такава, каквато е само примерна комбинация, но изисква специална поръчка.

Първата, която можете да заявите, представлява модели, които Como може да поръча специално за вас от производителя. Поради факта, че стоката не се поддържа на склад, сроковете за доставка до България са от 6 до 8 седмици след капариране на поръчката. Моделите, които изискват по-дълги срокове на доставка, не могат да бъдат поръчани с други размери или други цветове. При тях не може да бъде изчислена цената на доставката, тъй като няма информация колко големи са кашоните. Доставката при тях се заплаща допълнително след пристигането им в склада.

Другите модели, които Como предлага, са примерните комбинации. Поради огромното разнообразие от цветове и комбинации, моделите могат да бъдат поръчани на индивидуални цени според продуктова листа на място в магазина – за целта трябва да разгледате и изпробвате предложенията директно в шоурума в София.

Всички мебели от Como са в оригинална опаковка, в разглобен вид и придружени от монтажна схема. Няма как да ви бъде продадена мостра или дефектна стока!

След покупка на нещо от онлайн магазина, може да оставите мнението и оценката си, така че да помогнете на другите потребители.

Доставка
Доставката е важен детайл при закупуването на мебели от онлайн магазин. Може да получите продуктите на Como до всяка точка на България. Всеки артикул, наличен на склад, разполага с информация относно размерите и теглото на опаковката.

След като сте избрали своята покупка, може да продължите към следващата стъпка - изчисление на доставката. Няма как да се въведат фиксирани цени за доставка, защото всички стоки изискват различен, но специален подход за пренасяне. Фирмата работи с различни куриери и предоставя на своите клиенти преференциални цени за доставка – доста по-ниски от реалните.

Така не само можете да получите информация колко ще ви струва доставката, но и да изберете с кой куриер желаете да бъде доставена. Стандартно доставката до България се извършва в рамките на 1-2 работни дни след потвърждаване на поръчката.

Плащане
В онлайн магазина на Como можете да изберете и как да платите стоката си. Ако сте от София и имате възможност да минете през магазина, можете да заплатите директно там. В случай че се намирате в друг град, за вас има няколко опции - плащане по банков път; с наложен платеж – на куриера при получаване; плащане през системата на Easy pay с микросметка или кредитна карта.

Единствено при плащане по банков път изпращането на поръчката ви ще бъде задействано, след като има постъпила сума на посочената банкова сметка на Como.

Правата ви като потребител
При получаване на стока оглеждайте добре опаковката за видими външни наранявания – това касае не само мебелите и аксесоари от Como, но и всички поръчки през онлайн магазини. Ако откриете видими наранявания на пакета или плика, ви препоръчваме да не приемате стоката и да напишете приемо-предавателен протокол заедно с куриера.

Ако пакетът, който сте получили, няма видими наранявания и стане ваша собственост, можете да се възползвате от правата си като клиент на онлайн магазин и в рамките на 7 дни от датата на получаване можете да върнете стоката на доставчика.

Изискването е да предявите претенция за връщане и стоката да е в оригинална опаковка, придружена от документ за плащане и гаранция. Това правило важи единствено за поръчки, направени през електронния магазин на Como.

Ако като собственик на нов диван или холна секция, установите дефекти след разопаковането, имате право да подадете рекламация. Тя трябва да описва дефектите, които сте открили, да е придружена със снимков материал, а при липси трябва да посочите номера на елемента от монтажната схема. Стандартно рекламации на продукти се обработват в рамките на 1 месец.

Мебелите от Como са предназначени за домашна употреба, затова и сроковете на гаранция за фирми и частни лица са различни. Частните лица имат право на гаранция от 2 години, фирмите - 6 месеца. При неправилна експлоатация на продуктите Como не носи отговорност и е възможно рекламацията да бъде отказана.

Може да намерите отговорите на въпросите си в секция "Често задавани въпроси” на страницата на Como. Ако имате още въпроси, можете да позвъните на тел. 02 976 70 70 или да пишете на info@como.bg в рамките на работния ден 10:00 – 20:00ч.

Какво предстои?
Онлайн магазинът на Como постоянно се развива. Това се доказва и от факта, че в момента се работи върху възможността клиентите да закупуват и мебелите на изплащане директно през интернет. Така цялостното обзавеждане ще стане по-лесно и няма да представлява огромна инвестиция, реализирана в един миг.

За лоялните клиенти пък се предвижда програма със събиране на точки – така от всяка покупка ще можете да заделите точки, които в последствие да използвате за подарък или нещо друго за дома.

Още един интересен жест от страна на Como е програмата за рожденици. Клиентите на онлайн магазина, които посочат и рождената си дата, могат да използват преференции от това, че са пазарували от Como. Ако се възползвате от тази възможност, ще получите изненада по пощата във вид на подарък или отстъпка, валидна за месеца, в който сте родени.

Бъдете модерни и не инвестирайте време и нерви в обиколки по магазините. Обзаведете дома си с няколко клика! 

5 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



15
Не е посочен 26.03.2014|10:45
Много полезни съвети
14
Не е посочен 20.03.2014|17:44
Особено пък недоверчивия българин доста трудно ще си купи просто така мебели от интернет.
13
Не е посочен 19.03.2014|15:55
Хубаво е, че сайта им е информативен и по този начин можеш да се ориентираш за покупката като размери, да направиш замервания вкъщи и пр.
12
Не е посочен 19.03.2014|08:58
Добре е да сме наясно с тези неща.
11
Не е посочен 18.03.2014|18:01
Така е,и на мен ще ми е от полза.
10
Не е посочен 18.03.2014|18:01
Страхотна статия,много полезна.
9
Не е посочен 18.03.2014|16:16
Полезна информация, макар че според мен е най-добре да се види на място.
8
Не е посочен 18.03.2014|15:33
много полезна информация!
7
Не е посочен 18.03.2014|14:20
Предпочитам само да разгледам за да знам какво има и да отида в магазина.
6
Не е посочен 18.03.2014|14:20
И аз съм съгласна с теб.
5
Не е посочен 17.03.2014|17:00
Определено ще го имам в предвид.
4
Не е посочен 17.03.2014|15:37
Специално за мебели не бих рискувала да ги поръчвам по този начин, тъй като инвестицията не е никак малка.
3
Не е посочен 17.03.2014|15:14
Добре е да има и опции да се върнат ако не пасват.
2
Не е посочен 17.03.2014|13:59
така е, друго е на мятсо да с евидят, или поне да си ги виждал в приятел, роднина, все пак на снимките е далеч по-различно.
1
Не е посочен 17.03.2014|13:36
Не бих си купила мебели онлайн. Предпочитам на място да ги огледам, защото все пак не са лев и два.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay