Чай, свит в "цигари" за потапяне в чашата, вместо в обикновени пакетчета. Тази идея със сигурност ще привлече вниманието на потребителя. Друг е въпросът дали ще бъде харесана.
За отношението към хората казваме: "По дрехите посрещат, по ума изпращат". Що се отнася до продуктите на пазара, поговорката звучи така: "По опаковката посрещат, по качеството изпращат".
Ако нещо за продан, не пренебрегвайте външния му вид! Това е златно правило в бизнеса. Да, важно е клиентът и впоследствие да остане доволен от покупката, но за да се стигне изобщо до нейното извършване, вниманието му трябва да се привлече по някакъв начин.
За всички предприемчиви и креативни читатели на Jenite.bg събрахме на едно място 5-те основни метода, по които най-успешно можете да измислите ефектната опаковка. Илюстрирали сме ги с реални примери - не ви предлагаме да ги копирате, разбира се. Но добрите идеи имат свойството да вдъхновяват за още по-добри идеи.
1. По оригинален начин опаковката въплъщава някое основно предимства на продукта
Разбира се, най-добре би било да измислите интересна и нестандартна опаковка, но без да превръщате това в самоцел, а като го обвържете с рекламираните качества на стоката. Например: искате да предлагате плодови млека в симпатични, привлекателни опаковки. Много по-добра идея е те да наподобяват по вид и допир обвивките на съответните плодове, вместо да са облепени с морски пясък. Така ще наблегнете на внушението, че продуктите са натурални.
Тези часовници са водоустойчиви и за да бъдете сигурни в качествата им, се продават в опаковки, пълни с вода.
Плодови млека, издокарани като плодовете, на които имат вкус.
Опаковката на тези пособия за готвене недвусмислено набляга на факта, че са изработени от еко материали.
2. Креативна опаковка, която има и интересно практическо приложение
Пример: когато капакът на кофичката с кисело мляко може да се превръща в лъжичка. Използването на този подход в дизайна на опаковката също притежава гореописаното предимство - изглежда така, сякаш наистина мислите и за интересите на потребителите, а не целите просто да се правите на интересни и да им се набиете на очи.
Торбичките за чай, които изглеждат като миниатюрни тениски на закачалки, са изключително симпатични. Идеята за гардероба няма нищо общо с консумирането на топлата напитка, но пък закачалчиците улесняват съхранението на чая, както и потапянето му в чашата с гореща вода.
Сирене моцарела, опаковано под формата на молив и придружено от острилка. Хем интересен, хем лесен начин за настъргването му над салатата.
Бира с етикет "оригами" - занимавка за всички, които постоянно си белят етикетите от бутилките.
3. Опаковка с чувство за хумор
Този вариант е малко по-опасен, тъй като "разни хора, разни идеали" за това кое е забавно. Подходящо е да се използва по отношение на целеви потребителски групи, които са конкретно обособени и можете да предвидите какво ще ги накара да се усмихнат, вместо да се подразнят.
Консумирането на този хляб едва ли е най-краткият път към сдобиването със стегнат релефен корем. Но пък начинът на опаковане наистина е забавен.
Опаковка за сандвичи, която оставя впечатлението, че обядът ви е покрит с мухъл - за всички, които се притесняват, че някой ще им открадне хапването.
Пакетчета чай с карикатури на известни личности - при консумация ще изглеждат така, сякаш са на джакузи в чаената чаша.
Забавно опаковани бояджийски четки.
4. Възползвайте се от някоя актуална в момента мания
Ако проявите достатъчно оригиналност, винаги можете да измислите как да впишете продукта си в определена тематика. Енергийна напитка с червен цвят например (или обикновен сок от ягоди) лесно може да се опакова така, че да привлече всички почитатели на вампири, които се навъдиха напоследък.
5. Опаковката може да бъде просто сама по себе си красива и използваема
Средствата на потребителя изглеждат по-оправдани, ако след като употреби продукта, успее да намери приложение и за опаковката му. Тази кутия от бутилката с вино, например, може да краси интериора дълго след изпиването на еликсира.
Ако тази статия ви се е сторила полезна и интересна, можете да се присъедините към Jenite.bg във фейсбук!
23 | 0 |