Свързваме Walt Disney с едни от най-обичаните детски филми, екранизирани приказни истории и анимационни герои.
Американската компания, която освен телевизионните си, радио и онлайн програми, има и няколко увеселителни парка, обявѝ, че стартира кампания против нездравословните храни. Новата политика на Disney, обаче ще влезе в сила през 2015, научаваме от CNN.
Инициативата идва след усилено водената политика срещу детското затлъстяване на Първата дама на САЩ Мишел Обама.
"Само преди няколко години, ако някой ми беше казал, че децата ни няма да видят и една реклама на нездравословна храна, докато следят любимите си детски филмчета, нямаше да му повярвам", сподели Първата дама.
Всяка храна или напитка, която се реклама по Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, Radio Disney и на сайтовете на Disney ще трябва да е съобразена с новите директиви за по-здравословно хранене. Това автоматично изключва храните, които съдържат захар в големи количества и повече от 600 калории.
Disney се ангажира също да намали съдържанието на сол и захар в менютата си. Медийният гигант излиза с марката "Мики", която ще бележи балансираните храни от продуктите на компанията, рецептите, публикувани на сайтовете Disney.com и Family.com, както и менютата в атракционните паркове на компанията.
"Връзката между децата и персонажите на Disney ни кара да продължим да вдъхновяваме и окуражаваме малчуганите да водят здравословен начин на живот", поясни президентът и изпълнителен директор на компанията Робърт Айгър.
Изключително много се радваме за взетото от Disney решение и се надяваме и други компании да покажат подобно социално-отговорно отношение. Последните статистика сочат, че около една-трета от американчетата са със затлъстяване. Тенденция, която, за съжаление, наблюдаваме през последните няколко години и при българските деца.
3 | 0 |