Пазаруването е една от любимите дейности на jenite. То е известно със своите магични сили- може да подобри настроението на всяка жена и да я направи безкрайно щастлива. Някои от нас са маниачки на тема пазаруване, други не чак толкова, но е факт, че пазаруването е приятно занимание, което ни кара да се чувстваме добре. Положителните емоции от пазаруването могат да бъдат двойно повече, разберете защо и как да спечелите почивка в Доминикана в края на статията, а сега ще ви споделим някои интересни факти за пазаруването и любимите ни молове:
- Доказано е, че жените пазаруват повече, ако чуват тракане на токчета по пода.
- През целия си живот една жена прекарва средно по 25 184 часа и 53 минути в пазаруване.
- Жените, които пазаруват дрехи се чувстват много по-добре от тези, които пазаруват домакински принадлежности и електроуреди!
- Жени, които прекарват повече от 10 часа по магазините всяка седмица, са по-слаби и здрави в сравнение с тези, които прекарват по-малко време в пазаруване.
- Жените мислят за шопинг толкова често, колкото мъжете за секс.
- Най-продаваните женски артикули са дънките, тениските и топовете.
- Дамите, които пазаруват по няколко пъти в седмицата винаги са в по-добро настроение от тези, които използват само уикендите за шопинг.
- Мнозинството от жените, които обичат да пазаруват са по-уверени в себе си и по-рядко страдат от депресия.
- Жените, пристрастени към пазаруването имат по-малко бръчки и се чувстват по-млади, защото се чувстват по-щастливи от тези, които не прекрачват прага на магазините и моловете често.
- Две от всеки пет жени признават, че са пристрастени към обувки и чанти.
Ето и няколко интересни факти за моловете:
Най-големият търговски център в света е New South China Mall в Китай. Освен че държи рекорда за най-голям мол в света с площ от над 600 000 кв. м, той държи и рекорда за търговски център с най-много незаети площи – 99%.
Когато на архитекта Виктор Грюн му било възложено да проектира търговски център през 1952 г. в Едина, щата Минесота, негово вдъхновение става родният му град Виена. Southdale Center се превръща в първия пример за американски мащабен търговски център с почти 75 магазина на две нива. В центъра му Грюн построява своята версия на европейски пазарен площад – закрит двор с фонтани, златни рибки, скулптури и растителност.
През октомври 1956 г. откриването на първия мол Southdale Center било посрещнато както с възторжени отзиви, така и с критики. След посещаването на първия търговски център през ноември известният архитект Франк Лойд Райт изразил своето отвращение от мола.
Вероятно всеки един от вас е губил своето чувство за време и пространство, докато блуждае из търговския център. Това приятно усещане на дезориентация е известно като явлението на Грюн.
***
Научихме някои интересни факти за пазаруването и моловете, а сега ще разберете как празаруването може да се окаже много по-приятно от обикновено. Имате възможността да спечелите пътуване до страната на розовото фламинго, бачатата, перленобелите плажове, небесносинята вода, забележителната природа, съблазнителните нощи. Да, това е Доминикана.
Сердика Център ви предлага шанса да отлетите до там само за 150 лв. Как? Много просто, пазарувайте за 150 лв. или повече в един ден, в който и да е от магазините на Сердика Център и пуснете един талон в специалната урна на бюро Информация. Още на 19 април ще разберете дали сте големия късметлия, който ще открие цветовете на Доминикана.
Още по-страхотно е, че кралицата на Карибския басейн ще ви очаква между 03 и 14 май в пълния си блясък, когато всички тук още ще си мечтаем за плаж, море и слънце. Пазарувайте в Сердика Център и играйте. Билетът и хотелът е от тях, а страхотното настроение – от вас. Bon voyage!
Пълните условия на играта виж на www.serdikacenter.bg
Станете част от Jenite.bg във Facebook!
0 | 0 |