Когато Кейт Мос се появи в рекламна кампания, очакванията са тя да бъде брилянтна. Неслучайно британската красавица носи титлата "супермодел", при това един от най-успешните.
Останахме обаче малко разочаровани от новото модно превъплъщение на русокосото лошо момиче.
Liu Jo есен-зима 2012/2013.
Какво не ни хареса?
Твърде много Photoshop, което напоследък се превръща в плашеща тенденция. И ако можем да преглътнем "пипаните" снимки, то няма как да си затворим очите пред идеята на цялата фотосесия.
Ретро. Но не по онзи красив и романтичен начин, а чисто старомоден. Изкуствените рози присъстват на всеки кадър. Същото важи и за яркосиния диван, както и за ниската, както бихме казали у нас, холна масичка.
Колкото до Кейт, повече ни напомня за момиче, снимащо се за пръв път в местна реклама, отколкото за една от най-търсените модели в света.
Какво имаме предвид? Еднаква поза, еднаква прическа, еднакво изражение, почти във всички снимки еднакъв ъгъл на снимане. Това, че във всички кадри стои на пода, също не прави фотосесията по-добра.
Какво ни хареса?
Дрехите. Което е добре, защото все пак именно към тях е насочена рекламната кампания. Но относно последната, може би това е най-слабата идея, на която сме попадали.
Можете да разгледате снимките в нашата галерия, а сега следва видеоклип от "мейкинга" на lookbook-а:
1 | 0 |