Въпреки развитието на електронните медии и тенденциозното "пренасяне” на информацията в уеб пространството, списанията все още имат своята ниша на пазара. А какво привлича потребителите, кара ги да си бръкнат в джоба, да извадят банкнота и да си закупят определено издание, въпреки че всички материали от него ги има и онлайн? Корицата.
Наградите PPA са най-елитните в сферата на бизнеса със списания във Великобритания. Те успяха да привлекат нашето внимание, защото половината от номинираните корици са на издания, насочени към дамската аудитория.
Всяка година най-реномираните списания участват в надпреварата, а жури пресява предложенията и избира 15 списания с добре свършена работа в областта на дизайна. След това победителят се определя от самите потребители. Критериите, по които се оценяват номинираните корици, са:
- колко креативни са дизайнът, фотографията и илюстрациите
- по какъв начин корицата съвпада с цялостната концепция на изданието
- дали корицата успява да продаде съдържанието
- как корицата общува едновременно с новите и редовните читатели
Сред номинираните са Cosmopolitan с Джеси Джей, GQ с Риана, Hello с Кейт и Уилям, Harper’s Bazaar с моделите, които имитираха Duran Duran и други.
В нашата галерия можете да видите 15-те предложения за "Корица на годината”. Можете да дадете своя глас тук или да споделите с нас коя корица от изминалите 12 месеца бихте номинирали за подобен конкурс.
5 | 2 |