Анджелина Джоли е поредната звезда, която се появява в рекламната кампания на френската модна марка Louis Vuitton "Core Values" - Основни ценности.
35-годишната актриса следва Боно и съпругата му Али Хюсън, Шон Конъри, Франсис Форд Копола и дъщеря му София като лице на луксозната марка.
Вицепрезидентът на компанията Пиетро Бекари заяви, че фотосесията ще разкрие различната страна на звездата. Анджелина позира боса, облечена в собствените си дрехи и с чанта Alto с личния й монограм. Тя е заснета с кръстосани крака, седнала върху дървена лодка.
"Хората не са свикнали да виждат Анджелина в подобна светлина. Харесва ми фактът, че това е истински момент", заяви Бекари пред сайта WWD. "Тази кампания е за много специален човек и много специално пътуване", допълни той. Макар чантите Alto вече да не се произвеждат, Бекари разкри, че се обмисля повторното им пускане в продажба.
Снимките от рекламната кампания са направени от известната фотографка Ани Лейбовиц в Сием Рийп, Камбоджа, и ще бъдат показани за първи път в сряда. Анджелина дарила част от хонорара си за благотворителност, но точната сума не се разкрива.
12 | 2 |