Patrizia Pepe е бранд, който има почти 20-годишна история. Италианската марка е създадена през 1993 година от Патриция Бамби и Клаудио Ореа.
Идеята на двамата предприемачи е да направят мода, която е минималистична, но акцентира върху детайлите.
И я постигат. Днес името им е едно от най-разпознаваемите на италианската модна сцена.
Тайната на успеха се крие във вниманието, което се отделя за направата на всяка една дреха или аксесоар. Подбират се материи, влага се индивидуална идея, преценява се комфортът, който ще осигури.
Patrizia Pepe следват философията, че модата трябва да бъде не само красива, но и страшно удобна. Една истинска втора кожа, направена от висококачествени материали.
Есенно-зимните предложения не изневеряват на принципите им. Стил, класа, минимализъм.
В главната роля е една от най-харесваните съвременни модели - провокативната Аня Рубик. Но във фотосесията за Patrizia Pepe тя не се съблича, дори напротив. Русокоската олицетворява чувствената, женствена и елегантна дама на бранда.
"Закуска на луната". Това име носи рекламната кампания, заснета в подземен паркинг. Фотографи са дуото Mert & Marcus, които не за пръв път работят с руската красавица.
Фотосесията е заснета в Лондон, а "тъмната" ѝ идея е да отрази духа на марката. Жената на Patrizia Pepe e едновременно дръзка и нежна, тя е навсякъде - в неопределено пространство между настоящето и бъдещето, на фона на забързания град, който обаче остава в сянка.
Очертанията на скъпите автомобили зад модела само загатват за лукса, който също трябва да остане скрит. За да бъде поставена на преден план единствено модата: съвършена, каквато е била винаги.
Снимки от кампанията можете да разгледате в нашата галерия.
А сега вижте видеоклипа, представящ зад кадър заснемането на фотосесията.
1 | 0 |