Надали съществува човек, който все още не е свикнал с идеята, че в съвременното ни общество сексуализирането на различни продукти е поставено на пиедестал. В това число несъмнено влизат и рекламите, които ни заливат със скандалното си съдържание.
Разбира се, най-известният творец на такъв тип кампании, е прословутият моден фотограф Тери Ричардсън. Неговите неприлични идеи са намирали място в противоречивите реклами на Marc Jacobs, Tom Ford и American Apparel.
Днес обаче ще ви покажем как биха изглеждали скандалните билбордове в очите на една изключително оригинална писателка - Лорън Уейд. Тя иронизира някои от най-известните реклами на Ричардсън, като заменя характерните сексапилни красавици със съвсем несекси мъже.
Може да видите крайния резултат на снимките по-долу. А ако искате да ви забавляваме с още подобни материали, станете част от Jenite.bg във фейсбук!
6 | 6 |