Смехотворни сексуални реклами с участието на мъже

Поредният сполучлив опит да се иронизират клишираните реклами със сексуално съдържание

Смехотворни сексуални реклами с участието на мъже

Надали съществува човек, който все още не е свикнал с идеята, че в съвременното ни общество сексуализирането на различни продукти е поставено на пиедестал. В това число несъмнено влизат и рекламите, които ни заливат със скандалното си съдържание.

Разбира се, най-известният творец на такъв тип кампании, е прословутият моден фотограф Тери Ричардсън. Неговите неприлични идеи са намирали място в противоречивите реклами на Marc Jacobs, Tom Ford и American Apparel.

Днес обаче ще ви покажем как биха изглеждали скандалните билбордове в очите на една изключително оригинална писателка - Лорън Уейд. Тя иронизира някои от най-известните реклами на Ричардсън, като заменя характерните сексапилни красавици със съвсем несекси мъже.

Може да видите крайния резултат на снимките по-долу. А ако искате да ви забавляваме с още подобни материали, станете част от Jenite.bg във фейсбук! 

Смехотворни сексуални реклами с участието на мъже

Смехотворни сексуални реклами с участието на мъже

Смехотворни сексуални реклами с участието на мъже

6 6
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay