В днешно време, ако искате да се представите като ценен служител, то в никакъв случай не трябва да отивате при своя ръководител с намерението само да му докладвате за проблеми. Шефът ви така или иначе има твърде много от тях за разплитане. Затова сте наети и вие на работа.
Вместо това, бъдете носител на правилните решения – така със сигурност ще се превърнете в една от силните фигури в компанията. А дали сте способни на това? Нашите колеги от Econ.bg предлагат да извървите следните няколко стъпки, когато търсите отговор на този въпрос.
Стъпка 1
Подберете откроилите се като най-добри решения. Въз основа на личната си оценка, се спрете на едно от тях и се уверете сами за себе си защо то е най-правилното.
Стъпка 2
Набележете план за вкарване в действие на взетото решение. Как то би могло да стане част от работния процес и да доведе до търсения успех? Това е частта, в която си отговаряте на въпроси, започващи с "кой, кога, къде и как". Ако е възможно, включете и подробни данни за нужните разходи и оценка на времето, което ще отнеме процесът.
Стъпка 3
Документи и информиране. Опишете информацията, до която сте достигнали, от първата до шестата стъпка, в документ от една страница или най-много две. Предайте изводите си кратко и стегнато, като внимателно обмислите ситуацията и коментирате по същество.
Стъпка 4
Срещнете се с ръководителя си. Повечето мениджъри нямат много свободно време, така че, когато предавате мислите си резюмирано в прегледен документ, срещата за обсъждане на труда ви ще бъде по-успешна.
Останалите стъпки по пътя към успешна комуникация с шефа, може да прочетете в статията на Econ.bg.
3 | 0 |