Моделът Коко Роша е изправена пред ново начинание. Канадската красавица лансира своя линия бижута, приходите от която са предназначени за благотворителност.
Инициативата се осъществява съвместно със Senhoa. Марката е известна с помощта, която оказва на жените, станали жертва на трафик на хора в Камбоджа.
Коко разказва, че се е влюбила в Senhoa, когато на сватбата си е получила бижу, направено от представителка на организацията. "Те ме попитаха дали искам да си партнираме и аз веднага се съгласих. Измислих бижутата, а момичетата ги направиха."
Аксесоарите са ръчна изработка и са декорирани с кристали Swarovski. Колекцията включва два модела обици, две гривни, една огърлица и две висулки. Цените са между 60 и 195 долара, с изключение на едната висулка, която струва 995 долара.
Моделът кръсти своята линия "Accessorize your conscience", чийто приблизителен превод е "Аксесоарите за вашата съвест". Тя призовава хората да дадат малко повече пари за бижута, защото средствата са предназначени за една добра кауза.
За популяризирането на идеята, в кампанията участват моделите Иман, Каролин Трентини и Бехати Принслу. В първите две фотосесии, Иман, Каролин и Роша са заснети от известния фотограф Найджъл Баркър. В следващата младата дизайнерка и модел, заедно с Принслу, е фотографирана в серия анимирани изображения от Джейми Бек.
4 | 0 |