Оригинална реклама краси някои парижки улици. Вместо огромен транспарант, окачен върху някоя фасада, от автомобилната компания Renault са избрали по-безопасен за природата вариант. Те разпространяват информация за своя най-нов продукт посредством графити по стените.
Доста ефектна кампания, пък и после няма да има десетки квадратни метри винил за изхвърляне в околната среда. Идеята на компанията е да събуди аналогия в съзнанието на минувачите за предимството на Рено пред другите превозни средства в градската среда.
Още повече, последния модел на автомобилния магнат е с повишена маневреност. Това е илюстрирано чрез позициониране на рисунките върху ъглите на сградите, като така изобразената кола изглежда направо сгъната на две. Всъщност от Рено са използвали нова технология за управление едновременно на четирите колела, която повишава подвижността на автомобила и намалява необходимия ъгъл за успешен завой.
2 | 0 |