Пролетно-лятната рекламна кампания на Wildfox ни отвежда в дивия запад, където орда дългокоси красивици се разхождат по ръба на закона, обути с каубойски ботуши. Разбойничките ни пронизаха изкусително с поглед, вместо с куршум на револвер.
"Тя бе на 16. Влюби се в каубой. Тя имаше пони. Двамата живееха за приключения. Той разби сърцето ѝ. Тя отиде на запад и прекрачи закона".
Това е краткият сюжет на вендета-историята зад кадър. Снимките противопоставят момичешката невинност и женската хищност, идейно представени с доза ирония, чувство за хумор и тънка еротика. Фотосите носят и своята романтична нотка, втъкана в избора на цветовете, които преобладават в облеклото на инак предизвикателните девойки – лилаво като лавандула, снежнобяло и пастелни нюанси на розовото и синьото.
Изплакнахме очи със снимките от последната рекламна кампания на американския бранд. Един презокеански екип успява сезон след сезон да поддържа любопитството ни жадно за новите им щури хрумвания. Всичките им фотосесии са подчинени на различна концепция и предизвикват сензация сред заклетите модни почитателки.
За по-малко от 5 години две специални момичета, свързани с приятелство от детинство, създават един бранд, профилиран в производството на луксозни дрехи за ежедневието. Марката Wildfox мълниеносно се сдобива с популярност и цяла армия звездни фенки от ранга на Бионсе, Кристина Агилера, Холи Бери и Меган Фокс. Известните с ивестността си Парис Хилтън и Ким Кардашиян също си падат по тишъртите с закачливи слогани и щампи. На това му викаме летящ старт!
През 2007-а Емили Фоулстич и Кимбърли Гордън се изправят смело срещу сгъстената конкуренция на модния свят и създават бранд, вдъхновен от дългогодишното им приятелство, вълнуващи книги, феите, мечтите и споделената им любов към винтиджа. Продуктовите линии на марката непрекъснато се множат и развиват, а с тях и феновете Wildfox. Признаваме – и ние попадаме в този списък.
19 | 0 |