Хаос пред обектива на L’Oréal Paris

L’Oréal Paris избраха Хю Лори за своята нова рекламна кампания

Хаос пред обектива на L’Oréal Paris

Един от най-известните, според някои и най-сексапилни, тв доктори - Хю Лори, ще бъде най-новото рекламно лице на мъжката серия на L’Oréal Paris. Дръзкият и хаплив език на "д-р Хаус", който познаваме от малкия екран са спечелили арогантната репутация на актьора. Може би именно този бунтарски имидж е донесъл на Хю адмирациите на козметичните великани.

 

"В началото мислех, че е грешка да бъда рекламно лице, но след това нещата се промениха. L’Oréal не търсят модели, те искат истински личности със силен и отличителен характер. Такива, които не се притесняват да заявят, че използват козметични продукти, за да се поддържат - всички го правим.", разказва Лори.

 

От L’Oréal Paris също не крият своите впечатления. За тях британският актьор е перфектният пример за съвременен мъж: страстен, безкомпромисен и изключително уверен. Подкрепяме с две ръце!

 

Изглежда знаменитият актьор е роден под щастлива звезда. Освен дипломиран антрополог от университета в Кембридж, той се слави и с магическия си глас и композиторски умения. Let Them Talk е първият му авторски албум, а приходите от музикалните му постижения отиват директно в сметката на Band from TV /благотворителна организация, чиито членове са известни американски таланти/.

 

Друга негова житейска роля е тази на писател. Може би не знаете, но Хю Лори е издал книга със заглавието The Gun Seller, публикувана на тридесет езика.

 

Обратно към актьорските превъплъщения: за момента талантът е неуморим и непрестанно взима участие в нови проекти. През изминалата година приключи със снимките на новия филм The Oranges, а с днешна дата Лори пътува до Нова Гвинея, за да се снима в Mr. Pip, базиран на романа на Лойд Джонс.

 

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



1
Не е посочен 12.07.2011|14:56
52-годишният Лори се присъединява към Джерард Бътлър ("Триста") и Патрик Демпси ("Анатомията на Грей") като световен посланик на френския козметичен гигант. За мъжете в САЩ може и да е срамно да използват козметика, но за българските мъже не е. Та те нашите са епилирани от главата до петите, с по-хубав маникюр от нашия и дори с по-добре оформени прически. Успех на Хю Лори, въпреки че ще се справи повече от блестящо!
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay