53-годишната певица позира по секси бельо за рекламната кампания на парфюма си "Truth Or Dare". Както се уверихме и с новия ѝ клип към песента "Girl Gone Bad", Мадона не остарява.
Мадж отново демонстрира кръшно тяло и пластичност на някои от фотосите, а на други просто се възхищава на отражението си в огледалото. Придържа се към черно-бялата концепция от клипа.
Ароматът носи името на новата марка, която певицата пуска на пазара – етикетът "Truth Or Dare" ще стои на бельо, обувки и чанти. Да припомним, че Мадж има и козметична линия "Material girl", която е съвместен проект с ѝ дъщеря, Лурдес.
Мадона разкрива, че парфюмът е вдъхновен от майка ѝ, която напуска този свят на 30 години от рак. Споменът за уханието ѝ – на гардении и тубероза – не избледнява. И тъкмо него се е опитала да затвори в бутилка с името си.
Междувременно Кралицата на попа промотира първия си албум от четири години насам - MDNA.
Признава, че е истинска борба да постигне баланс между работата и отглеждането на двете си биологични деца – 15-годишната Лурдес, 11-годишният Роко, и двете си осиновени от Малави - Дейвид и Мърси, съответно на шест и пет.
"Няма да лъжа – не е лесно да имаш четири деца и да работиш моята работа", категорична е Мадона.
7 | 0 |