Първият луксозен портал за онлайн пазаруване в Азия вече е факт.
Модните маниачки вече са се изучили да проверяват ежедневно онлайн магазина Net-a-porter, за да следват последните тенденции и да си набавят дрехи и аксесоари от "Marchesa”, "Hussein Chalayan”, "Alexander McQueen” и "Phillip Lim". Но къде мислите трябва да поръчват такива на престижни и конкурентни азиатски марки като "Manish Arora” и японската "Akira Nura”?
Азия откликна на нуждите на модните потребители като създаде първия си онлайн магазин, посветен изцяло на дизайнерите от големия континент, чиито модни решения са еднакво успешни и конкурентни на тези на западните модни къщи.
Shopthemag.com е осонован от Корин Нг, която е работела за модни списания от ранга на ELLE, Harper's Bazaar и Cleo и в момента е редактор на няколко списания на медийната компания "MediaCorp”. Заедно със съпруга си Деймиън Лоу, който също е част от управата, в рамките на 8 месеца Корин успява да убеди 17 дизайнера да се включат в проекта.
"Толкова много жени харесват азиатските дизайнери, но не знаят къде да ги открият. Азиатската мода се разрасна значително. Вече е далеч от познатите бродирани кафтани. Тя е вълнуваща, необяснима, свежа и нова.", развълнувано споделя Нг пред CNN.
Със седалище Сингапур, Shopthemag.com предлага интересните дизайнерски решения на тайландската марка "Nsha Atelier", индонезийските бижутери "Jewel Rocks”, "Burgundy” на сингапурската дизайнерка Вики Тай, красивите рокли на малоазиеца Куун Хои, който стана "Дизайнер на 2010 година" на наградите "Mercedes Benz STYLO" и още много други малоазийски, тайландски, индонезийски и индийски марки.
Според comScore 53.8 процента от интернет потребителите посещават онлайн магазини. Следващо проучване на Visa изчислява, че сингапурците харчат средно около 1 892 долара (на потребител) в международни сайтове, a процентът на онлайн пазаруващите непрекъснато нараства от 87 милиона потребители, регистрирани през 2009г. при интернет проучване.
0 | 0 |