Историята на Yves Rocher започва през 1959 година в едно малко селце, разположено в Северна Франция. Името му е Ла Гасии и там живеел мосю Ив Роше. Той създавал козметични продукти, но имало нещо специфично в работата му. Доверявал се на растителната основа.
Компанията, която създал, бързо започнала да набира популярност и само 3 години по-късно французинът отворил първия си магазин.
Днес Yves Rocher е сред най-предпочитаните козметични брандове във Франция. Според специално проучване, тя се нарежда на трето място в класацията на любимите марки на французите, като първото е отредено на Apple, а второто - на IKEA.
Марката Yves Rocher е единствена по рода си, защото изучава всеки аспект от дейността си: засаждане, отглеждане и събиране на реколтата, природни и научни изследвания на растенията, разработване на иновативни активни съставки, формули, суровини, производство, опаковане, транспорт и дистрибуция по целия свят.
Френският козметичен бранд се предлага на 5 континента, в над 80 страни и над 4000 магазина и салони за красота, разположени по целия свят. В България Yves Rocher присъства от 2000 година, но не особено активно. Това тепърва ще се промени, защото от бранда вече имат няколко магазина в София и планират съвсем скоро да "стъпят" в поне още 20 български града.
Yves Rocher е растителна козметика, в което се крие един от най-големите ѝ позитиви. Всички продукти са създадени на натурална основа, а всеки цвят от декоративната козметика е свързан с определено цвете. Но не само заради това брандът е изместил гиганта L'Oreal в страната си. Освен, че са качествени, козметичните средства не са скъпи. Във всички страни те са адаптирани за пазара, затова ако един душ-гел струва 3 евро във Франция, то в България цената му не е над 6 лева, както би трябвало да бъде, а всъщност е 3,80 лева. А какво е по-хубаво от качество на достъпна цена?
Най-новият продукт на марката е парфюмът Moment de Bonheur, чиято създателка е Аник Менардо. Преди да започне да работи с Yves Rocher, тя е създавала аромати за Жан-Пол Готие. Специфичното в новото ухание е, че се прави от роза, вирееща в Южна Франция. Нейните цветове могат да се берат само през няколко дни от месец май, откъдето произлиза едно от имената ѝ - майска роза.
Имиджът на бранда е с подчертано френско звучене. Всичко в него ни навява представи за удивителния Париж - от стилните опаковки до типично романтичните реклами. Марката не е единствената френска на пазара, но държи произхода ѝ да личи във всеки един продукт. Всичко това, в комбинация с естествените растителни съставки и достъпни цени, я прави предпочитана козметика номер едно във Франция, както и в много други страни по света.
27 | 1 |