Модата е фантазия, а дизайнерката Diane von Furstenberg ни показва нейната сюрреалистична страна. В пролетната кампания на марката е използван лайт мотив, който подтиква жените да бъдат уверени. "Бъди жената, която искаш”, предизвиква Diane, използвайки концепцията, че всъщност жената без лице, е тази без самочувствие.
Фотосесията си играе с човешкото его и със сигурност идеите, които показва, могат да бъдат разгледани двузначно. Липсата на лице от друга страна може да бъде разтълкувана като липса на индивидуалност. Все пак виждаме цялостния външен вид на модела - нейните дрехи и аксесоари, които я представят в обществото. Но тя е изгубена в безкрая и сякаш единственото, което иска е да намери себе си.
Със сигурност пролетната кампания на Diane предизвиква различни мисли и емоции у наблюдаващия я. Предлагаме ви сами да достигнете до крайния извод, разглеждайки нашата галерия.
3 | 0 |