Има няколко имена в "обувната" мода, които са оставили трайна следа. Или стъпка. Това са ветераните Маноло Бланик, откривателят на платформите Салваторе Ферагамо и Джими Чу.
Наскоро последният представи рекламната си кампания за есенно-зимния сезон. Пайети, ярки цветове и велур - дизайнерът е творил на няколко различни фронта.
Фотограф е небезизвестният Тери Ричардсън, а в главните роли са се превъплътили моделите Бети Франки, Керъл Янсен и Джонас Кеслър.
Рекламното видео е повлияно от ретро мотиви, което ни напомня и за други брандове, също заложили на миналото, за да представят новите си кампании. Видяхме тенденцията при Dior, Louis Vuitton и Chanel. Хрумването на стилистката Камила Никерсън не е особено оригинално, но поне изглежда добре.
Снимки можете да разгледате в нашата галерия, а сега следва и рекламното видео.
3 | 0 |