Как да бъдем влиятелни в социалните мрежи или как се става успешен инфлуенсър?

И какво представлява

Как да бъдем влиятелни в социалните мрежи или как се става успешен инфлуенсър?
revtag.com
Да имаш много последователи в социалните мрежи не ти гарантира, че ще си търсен инфлуенсър.
Споделяме съветите на Първата на Българския пазар Инфлуенс Маркетинг Компания, която се грижи да свързва хората с последователи в социалните мрежи и съветва как да станете успешен инфлуенсър.

Живеем в свят, в който социалните мрежи са огромна част от нашия живот и животът ни е голяма част от социалните мрежи. Или поне на някои от нас.

Какво е инфлуенсър? Това наименование идва от глагола influence, който означава оказвам влияние. Инфлуенсърите са хора, които имат силно влияние в социалните мрежи. Те имат голям брой последователи, които взимат под внимание поведението, мнението, навиците и изобщо начина им на живот.

Инфлуенсъри могат да бъдат всякакви хора: журналисти, писатели, актьори, блогъри, спортисти. Важно е да отбележим, че инфлуенсърите не винаги са известни личности. Например вие също можете да бъдете инфлуенсъри. Всеки, който споделя информация за себе си в социалните мрежи и умее да привлича вниманието на хората може да стане инфлуенсър.

Има много примери за инфлуенсъри както в България, така и в световен мащаб. Например Ким Кардашян, кралицата на социалните мрежи, е типичен пример за инфлуенсър. Ким Кардашян е реалити звезда, телевизионен персонаж и модел, но най-голямата й сила е тази на инфлуенсър. Ким Кардашян има милиони последователи в Instagram и има огромно влияние върху тях.

Друг пример за инфлуенсър е Мирослава Дума. Няма как да не сте чули за нея, защото присъствието й в сайтовете за мода и стил е задължително. Мирослава Дума е поредното момиче, което се облича стилно и умее да подбира дрехите си. Тя бързо привлича вниманието на фотографите и започва да пише за някои модни списания. Днес Мирослава Дума има над 1 милион последователи в Instagram и запазено място на най-мащабните модни събития в света.

Ако проследите историите на някои от най-влиятелните личности в света на социалните мрежи, ще се убедите, че те са средство за увеличаване на популярността на различни брандове. Изградено е едно много силно сътрудничество между рекламодатели и инфлуенсъри, което работи доста добре.

Да бъдеш инфлуенсър- звучи като идеалната професия, нали? Да изкраваш пари, прекарвайки времето си в социалните мрежи.

Истината е, че за да бъдете истински инфлуенсъри и брандовете да имат интерес към вас има няколко условия:

Трябва да получавате лайкове, равни на 3% от общия брой на приятелите и последователите ви в социалните мрежи.

Трябва да можете да кажете за себе си "Аз съм лидер на мнение"

Трябва да умеете да стимулирате аудиторията си да коментира и споделя публикациите ви

Трябва да отговаряте и реагирате на всеки коментар

Ето и няколко полезни съвета за това как да бъдете успешни инфлуенсъри:

1. Голяма аудитория

Бъдете смели и предлагайте приятелства. Колкото по-голяма аудитория имате, толкова повече хора ще виждат постовете ви.

2. Съдържанието на поста е важно

Когато решите да публикувате нещо в социалните мрежи, трябва внимателно да обмислите поста си. Текстът трябва да бъде кратък, ясен и да провокира реакция.

3. Време за постване

Постовете трябва да се появяват в социалните мрежи в подходящото време. Вие най-добре знаете кога са най-активни последователите ви.

4. Ришерване

Публикуването на една и съща публикация няколко пъти увеличава шансовете да достигне повече хора. Но тази тактика трябва да бъде добре обмислена, тъй като е възможно да постигнете обратния ефект.

5. Коментари

Изключително важно е да отговаряте на коментарите, да тагвате човека, на когото отговаряте и изобщо да бъдете изключително активни.

6. Таг и хаштаг

Хаштаговете дават възможността на публикацията да достигне до повече хора. Съчетавайте интересни тагове и хаштагове, за да провокирате повече хора.

7. Лично отношение

Всеки обича да се чувства важен. Не пропускайте да покажете отношението си към всеки от последователите ви.

Колкото по-уверени сте в изброените неща, толкова повече интерес от страна на рекламодателите ще има към вас и ще можете да посочвате по-голяма сума. А ако се затруднявате, професионалистите от #RevTag могат да ви помогнат!

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

8 1
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка попълва формуляр. Ще кандидатства за американска виза. В крайна сметка не я одобрили, защото в последната графа на формуляра, там където пишело "не попълвай”, тя написала...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Няма звяр толкова див, че да не отговори на ласката. Дезидериус Еразмус
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти