Над 1500 души се включиха в Окриляващия поход на AVON

Събитието даде старт на тазгодишното издание на кампанията „От любов към живота” в подкрепа на жените с рак на гърдата в България

Над 1500 души се включиха в Окриляващия поход на AVON

Обединени от вярата, че помощта окрилява, над 1500 души взеха участие в Окриляващия поход на AVON срещу рака на гърдата. Той се проведе в събота, 25 април, в София като част от дългогодишната кампания "От любов към живота”.

Посланиците на каузата Драго Симеонов и Поли Генова, смелите сървайвъри от фондация "Една от 8" и всички съпричастни към благородната инициатива оцветиха улиците на града в розово. Заедно те подкрепиха основната цел на кампанията през 2015 година - набирането на средства в помощ на жени с рак на гърдата.

"Щастлива съм да видя толкова много хора, окрилени от подадената ръка. Днес ние заедно показахме нашата обща подкрепа към жените с рак на гърдата. Вдъхнахме надежда. Понякога това означава много повече от финансовата подкрепа. Щастлива съм, че ние можем да дадем и двете", каза Елизавета Коробченко – управляващ директор на AVON за България, Албания, Македония, Сърбия и Черна Гора.

"Вярвам, че всеки един от нас може да спаси един човешки живот. Може да е животът на съсед, приятел, на майка, съпруга, сестра. Самата мисъл, че се бориш за нечий живот, прави не само каузата, но и твоят личен път по-смислен" – допълни тя.

Над 1500 души се включиха в Окриляващия поход на AVON

В похода се включиха и едни от най-изявените артисти, певци и обществени личности у нас. Ива Екимова, Мария Гроздева, Юлияна Дончева, Биляна Петринска са само малка част от звездите, които отново застaнаха рамо до рамо в кампанията "От любов към живота", за да направят още крачки в битката срещу коварната болест.

Традиционно, походът срещу рака на гърдата на AVON завърши с концерт с участието на плеяда обичани български изпълнители, сред които Маги Джанаварова и финалистите от X-Factor - Михаела, Невена и Славин. На сцената се качиха още Вики Терзийска, Орлин Павлов, Поли Генова, Били Хлапето, ДесиСлава и Литър Джак, които подкрепят каузата за поредна година. Те зарадваха публиката с хитовете си и с песните от саундтрака на кампанията "Утре” и "От любов към живота”.

Над 1500 души се включиха в Окриляващия поход на AVON

Преди старта на похода гостите чуха и силно емоционални и вдъхновяващи истории на жени, които лично са се сблъскали със заболяването. Нана Гладуиш и дамите от "Една от 8" разказаха също за съвместната програма на AVON и фондацията - "Бъди до мен”, която ще се финансира от благотворителната кампания.

С набраните през 2015 година средства ще се предоставят психологически и юридически консултации и групи по взаимопомощ за жени с рак на гърдата, техните семейства и приятели, както и практическа подкрепа след операция и по време на лечение.

Над 1500 души се включиха в Окриляващия поход на AVON

Голяма част от присъстващите на похода подкрепиха програмата чрез покупка на Окриляващата тениска, която AVON пусна специално за българския пазар. Тя е част от розовата серия продукти на компанията, 100% от печалбата от които се заделят за каузата. "Тази тениска олицетворява идеята ни, че да помагаш е окриляващо. Ние вярваме, че добротата се връща многократно. Бъдете окрилени от добрия жест и повярвайте, че именно вие правите промяната”, заяви Валентина Бешевишка, маркетинг мениджър на AVON за регион Балкани.

За 14 години кампанията "От любов към живота” е дарила близо 1 400 000 лв., близо 30 000 безплатни прегледа в цялата страна, както и апаратура за ранна диагностика на рака на гърдата и продължава с мисията да вдъхне кураж на хиляди български жени.

За AVON

AVON е компания, която повече от 125 години застава зад красотата, иновациите, оптимизма и преди всичко – зад всяка жена. С годишни приходи от почти 9 милиарда долара, AVON предлага продуктите си чрез над 6 милиона активни, независими Представители в целия свят. Компанията предлага декоративна козметика, грижа за кожата, парфюмерия, модни продукти и бижутерия в добре познатите козметични серии: AVON Color, Anew, Skin-So-Soft, Advance Techniques и други. Повече за AVON и продуктите може да научите на адрес: www.avon.bg, както и във Facebook групата на компанията – https://www.facebook.com/AVONbulgaria.

За кампанията на AVON срещу рака на гърдата в България:

Благодарение на последователните усилия на АVON информираността по темата и достъпната ранна диагностика на рака на гърдата непрестанно нарастват. За 13 години в рамките на кампанията "От любов към живота” са дарени близо 1 400 000 лв., осъществени са над 30 000 безплатни профилактични и диагностични прегледа на жени в цялата страна, закупена е апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Броят на заболелите у нас е над 48 000, а всяка година регистърът бива допълнен с близо 3800 нови случая. Усилията на кампанията до този момент са насочени предимно в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е 100 % лечим, ако бъде открит навреме.

7 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay