Пролетно-летните модни кампании продължават да никнат като гъбки, а снегът изобщо не ги притеснява. И ако до сега гледахме безучастно всяка нова реклама, то тази, която ви представяме в настоящия материал, определено прикова вниманието ни.
Марката е Philipp Plein, а участниците: моделите Попи Делевин и Леа Т., бразилските близнаци Марсио и Маркос Патриота, както и фотографът Тери Ричардсън.
Ключовата тенденция за следващия сезон е повлияна от пищността, поне според дизайнера Филип Плейн. Златистите мотиви украсяват дрехите, а бижутата - телата. Блясъкът е задължителният аксесоар за пролет-лято 2013.
За кампанията, Плейн споделя: "Щастлив съм, че модата ми е интерпретирана през художествения поглед на безспорния гений на съвременната фотография Тери Ричардсън. Фактът, че той самият пожела да се снима с Леа Т. и Попи Делевин, ме кара да се гордея с работата си. Надявам се, че нашата идея за красота ще бъде усетена от много хора."
Адмирираме идеите на двамата творци, но не можем да скрием, че снимката с целуващите се близнаци ни идва малко в повече. Въпреки това, крайният резултат на кампанията успя да спечели симпатиите ни.
Можете да разгледате снимките в нашата галерия, а ако статията ви е била интересна, присъединете се към Jenite.bg във фейсбук, за да научавате първи всичко ново от света на лайфстайла.
3 | 0 |