Мода, реклама и няколко тенденции

Три кампании представят пролетно-летните дизайнерски хрумвания

Мода, тенденции, блясък и невиждани хрумвания. Дали новото е добре забравено старо, предстои да разберем съвсем скоро. Може и да сме в началото на годината, белязана от ниски температури и повече топли дрехи, но дизайнерите отдавна са крачка пред нас.

Още по време на модните септемврийски седмици разбрахме какво са си наумили творците за пролетно-летния сезон. След умопомрачителните ревюта последваха т.нар. "lookbooks" - своеобразни каталози, представящи пълните колекции. Сега идва ред и на рекламите.

Може би те са най-важната част от маркетинговата стратегия, защото именно добрите идеи ще достигнат до повече хора и ще продадат повече тоалети. Колкото и красива да е модната индустрия, не бива да забравяме, че печалбата стои в нейната основа.

Представяме ви три рекламни кампании, които видяха бял свят преди броени дни.

Започваме с френския отличник Chanel.

Мода, реклама и няколко тенденции

Концепцията и снимките за пореден път са дело на главния дизайнер на компанията Карл Лагерфелд. Това, което прави най-силно впечатление във фотографиите, е фактът, че творецът е избрал модели, чиято разлика във възрастта съвсем не е малка.

Той е заложил на 16-годишните красавици Ондриа Хардин и Юми Ламбърт, както и на 42-годишната Стела Тенант.

Емблематичните попадения за този сезон са налице. Дамската чанта с кръгла дръжка е едно от тях, а неизменна част от тоалетите са костюмите от туид.

Избраните цветове са контраст между червено и синьо, много бяло и графитено.

Мода, реклама и няколко тенденции

Концепцията на другата френска марка, която избрахме да ви представим, е заложила на минималистичния подход. Christian Dior отдава почит на цветята. Флоралните мотиви присъстват както в дрехите, така и във фона на снимките.

Мода, реклама и няколко тенденции

Раф Симонс, творческият директор на компанията, е избрал кадрите да бъдат заснети в Музея на Мадам Тюсо. Неговият избор за модели се свежда до Дария Строкаус, Анна Мартинова, Даян Контерато и Мари Повесан.

Мода, реклама и няколко тенденции

Повече изящни кройки, предназначени както за бизнес дамите, така и за романтичните девойки. Цветовете са най-вече черни, умело комбинирани с по-светли нюанси.

Escada пък ни отвеждат директно на плажа. Свежи цветове и леки материи, гарнирани с морско вдъхновение. Платовете се спускат леко по тялото, давайки възможност на прохладната свежест да се добере до нежната кожа на модела Кендра Спирс.

Мода, реклама и няколко тенденции

В нашата галерия можете да разгледате повече кадри от кампаниите. Имате ли свой фаворит?

5 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



7
Не е посочен 06.02.2014|18:51
Модна инвазия
6
Не е посочен 04.01.2013|19:37
какъв е вкусът ти?
5
Не е посочен 04.01.2013|19:36
ти явно си дебела
4
Не е посочен 04.01.2013|19:07
слаби много, да
3
Не е посочен 04.01.2013|19:07
2
Не е посочен 04.01.2013|18:49
не ми харесаха, просто не отговарят на моя вкус.
1
Не е посочен 04.01.2013|18:41
много гърчави тези модели бе
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay