Съвсем скоро ще видим Брад Пит в последното му превъплъщение. Той играе в криминалната история "Убивай ги нежно”, която ще излезе на 19 октомври на голям екран. Сценарият по книгата на Джордж Хигинс "Cogan’s Trade” разказва за мафия, един наемен убиец и двама дребни хулигана. Лентата е режисирана от Андрю Доминик, с когото любимецът на женската аудитория Брад Пит е работил неведнъж.
Очакваме криминалната история "Убивай ги нежно” да излезе на 19 октомври на голям екран. Сценарият по книгата на Джордж Хигинс "Cogan’s Trade” разказва за мафия, един наемен убиец и двама дребни хулигана. Лентата е режисирана от Андрю Доминик, с когото любимецът на женската аудитория Брад Пит е работил неведнъж.
Междувременно партньорът на Анджелина Джоли продължава да работи по World War Z ("Z-та световна война") в Лондон, където Гай Ричи го намира, за да го поразпита за "Убивай ги нежно”. След съвместната работа по "Гепи” двамата отново имат шанс да си поговорят. Интервюто е публикувано в сп. Interview, а към него има страхотна фотосесия. Ние извадихме най-интересните моменти от този диалог, за да ви срещнем отблизо с едни от най-известните мъже на света. И събрахме снимките на вечния секссимвол в нашата галерия.
Ричи: Какво те мотивира да направиш някой филм? Как го избираш?
Пит: Вече съм на такъв етап, когато мога да хвана едно нещо и да захвърля друго. Някой може да се съгласи с това, друг - не, но аз знам, че ако харесам нещо, мога да го направя интересно.
Тъй като остарявам, колегите, с които ще работя, са най-важни за мен. Ако ще прекарвам много време, по 14 часа на ден, седмици и месеци с някого, за мен е важно да знам, че е човек, когото уважавам, забавляваме се и наистина ще създадем нещо заедно. А и искам да работя с хора, които според мен имат специфична цел и роля. Трудно е един филм да те изненада, един човек да те изненада, когато го познаваш.
Ричи: Какъв според теб е центърът в "Убивай ги нежно”?
Пит: Идеята на Андрю беше интересна. Той искаше да говори за Америка, Америка като бизнес, и искаше да прикрие това в криминалната драма. Ние, американците, имаме големи и силни идеали, но в повечето пъти тези идеали се използват за маркетинг.
Ричи: Тогава мислиш ли, че бизнесът измества човешкото у нас?
Пит: Да, мисля, че това е добър начин да го кажем. Да го наречем отговорен капитализъм. Но Андрю искаше да съпостави финансовата криза и ефектите от нея, защото има интересна психология относно това кои сме ние и какво правим, когато ни се дава пространство.
Всичко започна през 90-те при Клинтън с доброто намерение "Всеки трябва да си купи къща и да изживее поне малко Американската мечта”. Затова банките се опитаха да помогнат на хората като им отпускаха заеми. Тогава дойде Буш и промени всичко, управлението замря и стана много лесно да се възползваш от него, защото липсваше и отговорност.
Накрая това, което ни казаха е, че все пак не можем да имаме доверие на себе си, че се нуждаем от някой, който да ни управлява. И така, разбрахме накъде вървят нещата - в началото банките помагаха на хората, като им отпускаха кредити. Впоследствие обаче политиката им се обърна срещу отделния човек, стана в негов ущърб.
Ричи: Филмът сякаш разказва за връзката между политиците и медиите.
Пит: Точно за това си говорим, как съдържанието в медиите, поне в американските медии, само пародира управлението. Всичко е до възприемане. Ние се нуждаем от история. "Маркетинг" е думата, която използвах по-рано, но това наистина е новият термин за пропаганда. Той може да бъде много полезен, но в Америка обичаме историята - имаме нужда от нея. По-важно е обаче как тя защитава възгледите ни.
Ричи: Значи казваш, че историята става все по-важна...
Пит: Това е основният проблем, да. Хората се мъчат да оцелеят. Те нямат време да решават подобни проблеми. А медиите могат да ни помогнат, но и те са капиталисти. Интернет ни помага много, но демокрацията няма да е истинска, ако хората са неинформирани. Хората просто нямат време.
Ричи: Мислиш ли, че "Убивай ме нежно” е политически филм?
Пит: Да, определено. Но той също е и забавен. Задава някои интересни въпроси, чиито отговори няма как да разбереш преди последната сцена.
Ричи: Във филма има и много човечност. Твоят герой например може да убие човек, който не познава, но не и свой приятел. И въпреки че убийствата са част от неговата професия, той се колебае и го прави от разстояние. Изтощаващо е и за самия герой. Има нещо истинско в това.
Пит: Да, но има и друго. "Ако ще го правя, нека поне да не страда. Ще му отнема живота. Всички знаем какво ще стане. То ще се случи. Нека да не се бавим”.
Ричи: Направи много интересни неща през последните години. "Гадни копелета”, "Дървото на живота”, "Кешбол” - микс от хора и характери. Как успя да се справиш или се чувстваш напълно променен след тях?
Пит: Никога не съм бил добър в това да се връщам назад във филмите, затова сега съм в период, в който почиствам, отпускам му края, подреждам мястото и се оглеждам за следващото. То трябва да е нещо, което не съм правил преди. Ако изневеря на този си принцип, само ще разваля филма. Затова днес съм "за" новите открития, намирането на нещо ново, което ми е интересно.
7 | 2 |