Храни за красиви мигли

Храни за красиви мигли
Pexels

Има няколко начина да подобрите състоянието на миглите си и да забързате процеса на растеж. Единият е да използвате различни масла, които да нанасяте на миглите, вторият е да им дадете почивка от грима и третият е да се храните балансирано, с разнообразна храна. Естествено, третият вариант е най-добрият, защото балансираното хранене ще се отрази добре на цялото ви тяло, а не само на миглите. 

Ето кои храни съдържат витамините, необходими за дълги и здрави мигли: 

1. Яйца

Храни за красиви мигли Pexels

Яйцата са с високо съдържание на протеини. 

Косата и миглите са съставени от кератин. Храни, които са богати на протеини, помагат на тялото ви да получи нужното количество аминокиселини за производството на кератин. Ето защо яйцата ще направят вашите мигли по-силни и по-дълги.

2. Сьомга

Храни за красиви мигли Pexels

Сьомгата е източник на Омега-3 мастни киселини, витамин D и витамини от група В.

Омега-3 мастните киселини защитават миглите ви от увреждане и падане. Витамините D и B засилват растежа на миглите.

3. Ядки

Храни за красиви мигли Pexels

Ядките осигуряват на тялото ви Омега-3 киселини и витамин Е.

Мастните киселини заедно с витамин Е транспортират кръвта и кислорода до космените фоликули. Това увеличава притока на кръв и укрепва космените фоликули. По този начин миглите растат по-бързо и са по-здрави. 

4. Плодове и зеленчуци

Храни за красиви мигли Pexels

Плодовете и зеленчуците съдържат витамини А и С.

Тези витамини благоприятстват растежа на миглите и производството на колаген. Кората на плодовете и зеленчуците съдържа силициев диоксид, основен минерал, който помага на вашите мигли да станат дълги и здрави.

5. Гъби

Храни за красиви мигли Pexels

Гъбите са ценен източник на витамин В3.

Те подобряват кръвообращението ви и помагат за производството на кератин. Витамин В3 стимулира растежа на миглите. Той подпомага клетъчно възпроизвеждане и предотвратява падането на миглите ви.

6. Боб

Храни за красиви мигли Pexels

Фасулът съдържа витамин Н и фолиева киселина.

Витамин Н увеличава притока на кръв към космените фоликули, прави миглите ви да изглеждат по-плътни и не позволява да падат. Той помага на тялото ви да абсорбира аминокиселини и мазнини, които са от съществено значение за здравите мигли. Фолиевата киселина пречи на миглите ви да станат чупливи.

7. Пълнозърнести храни 

Храни за красиви мигли Pexels

Пълнозърнестите храни са богати на витамин В6 и желязо.

Витамин В6 стимулира производството на меланин - пигмента, който придава на вашите мигли цвят. Желязото се съхранява в космените фоликули и не позволява на миглите ви да станат слаби и да падат.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Доктор минава на визитация. В отделението по травматология му казват: -А ето тази блондинка постъпи вчера. -Какъв е проблема? -Счупен крак. -И как го е счупила. -Взела е гребло и е събирала листа в...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Всяка любов е приказка, но с различен край. И не е вярно, че ако има край не е любов. Любов е!...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти