Детето, което промени козметичната индустрия

Уила Пруниер е на 8 години, когато се сблъсква с проблемите на козметичния пазар. И вдъхновява майка си те да бъдат разрешени

Детето, което промени козметичната индустрия

Възможно ли е едно 8-годишно момиче да се превърне в успешен предприемач? Отговорът е положителен, особено когато говорим за страната на неограничените възможности.

Уила е дъщеря на Кристи Пруниер - бивша холивудска продуцентка. Когато е само на 8 години, майка ѝ започва да настоява да използва първите си козметични продукти. Става въпрос изцяло за козметика, която да се грижи за деликатната кожа в годините преди пубертета.

Малката Пруниер обаче отказва. Бебешките продукти не ѝ харесват, а тези, предназначени за възрастни, съдържат твърде много химикали и агресивни вещества. Слънцезащитните средства пък намира за "лигави и лепкави":

"Въпреки че знаех колко е важно да се грижа за кожата си, това никога не ми доставяше удоволствие. Просто не се чувствах добре, използвайки наличните продукти - а, повярвайте ми, бях опитала всичко", разказва Уила.

Майка ѝ Кристи обаче изглежда притежава силно развит предприемачески нюх, защото осъзнава колко слаборазвита е нишата за козметика, предназначена за деца между 7 и 14 години.

И така се ражда нейната собствена козметична линия, която, разбира се, носи името Willa.
Детето, което промени козметичната индустрия
За да отговори максимално добре на потребителското търсене, Пруниер работи с екип от дерматолози и химици, с чиято помощ разработва продукти, които не съдържат сулфати и парабени.

Днес продуктите Willa са популярни по цял свят. Вече 12-годишната Уила Пруниер прави все по-уверени стъпки като творчески директор на марката, рамо до рамо с майка си Кристи.

Ако тази статия ви е била интересна, вижте още любопитни материали при колегите ни от Econ.bg:

Най-младата милиардерка в САЩ

Жената, която за 2 години от бездомник стана милионер

11 богати и известни личности, които са били бездомници

8 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



21
Не е посочен 21.03.2013|16:39
Хубаво е да се вдъхновяваме от децата, пък и ако това ни носи пари, още по-добре.
20
Не е посочен 21.03.2013|14:56
Някои хора знаят как се изкарват парички .
19
Не е посочен 21.03.2013|14:34
Доста находчива майка има Уила, след като са успели да създадат един толкова успешен бранд.
18
Не е посочен 21.03.2013|14:09
Браво на детето,изумително! :)
17
Не е посочен 21.03.2013|13:22
Браво на детето :)) как точно е станало това можем само да гадаем :Р сякаш е лесно да си създадеш крем вкъщи :)
16
Не е посочен 21.03.2013|12:41
Браво на детето!
15
Не е посочен 21.03.2013|12:22
Естествено, адмирации за нея!
14
Не е посочен 21.03.2013|12:19
Ех тези американци бе, от всичко са способни да си докарат пари.
13
Не е посочен 21.03.2013|10:55
Майката е в основата, няма как иначе да се случи.
12
Не е посочен 21.03.2013|10:33
Дете на 8 години :))) Не ми се вярва ча да има такъв нюх за тези неща ;)
11
Не е посочен 21.03.2013|10:24
Така е, капризите на децата често раждат идеи за по-добро качество и подобряване на козметиката така, че да бъде съобразена с индивидуалните нужди.
10
Не е посочен 21.03.2013|10:13
явно майката знае най-добре:)
9
Не е посочен 21.03.2013|09:55
Добър търгонски нюх, макар че лично аз не съм от майките, които ще насърчават дъщерите си да ползват козметика от толкова рано и то без нужда.
8
Не е посочен 21.03.2013|09:45
е натова му се вика талант да правиш кинти
7
Не е посочен 20.03.2013|18:57
Много добра идея и голям усет от страна на майката.
6
Не е посочен 20.03.2013|18:38
Това дете изобщо няма защо да се напъва да се чуди какво да прави с бъдещето си.
5
Не е посочен 20.03.2013|18:14
Браво на майката, че е имала такъв усет за пазара.
4
Не е посочен 20.03.2013|15:44
Ето, как изведнъж може да се роди една идея.
3
Не е посочен 20.03.2013|15:05
добре са го измислили
2
Не е посочен 20.03.2013|13:11
Едно дете, което е изпробвало всички на пазара за козметика, според мен е напълно излишно децата да използват подобни неща...
1
Не е посочен 20.03.2013|13:05
Хубава ПР история,чрез която да лансират козметиката си.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay