Новата реклама на парфюма на Мадона "Truth or Dare” грабна за пореден път вниманието ни. Сега не заради съблазняваща миризма, а заради рекламния постер на уханието. На него 54-годишната певица позира гола, но и това не е стряскащото. Такъв обаче е начинът, по който изглежда. Тя показва форми като на 30-годишна жена в разцвета на силите си.
Като че ли Кралицата на попа не се е променила изобщо през всичките тези години. На рекламата стратегически е поставена черна лента върху прелестите на певицата, но това не пречи да забележим огромната разлика във външния ѝ вид.
Можем да направим връзката с документалния филм за Мадона, който излезе през 1991 година. Той носи същото заглавие като името на парфюма. Дали пък целта не е за рекламата певицата да изглежда по същия начин, както тогава?
Това не е първият случай Мадона да показва толкова разголена снимка. Като че ли нейна запазена марка си остава това да показва всичко, което има.
Разголените пози са запазена марка на певицата. Искаме само да припомним, че в далечната 1979 година фотографът Лий Фрийдландър заснема пищните ѝ форми. За щастие на Мадона, няколко години по-късно Playboy плаща половин милион долара, за да публикува въпросните снимки.
През октомври световноизвестната звезда изнесе концерт, облечена като мажоретка за пореден път. Освен тоалета на тийнейджърка, певицата показа и много повече от завидни певчески умения. Тя направи и нелеп стрийптийз, за който вече ви разказахме. Именно от този концерт е и кадърът горе.
Показваме снимката, за да докажем и драстичната разлика. На нея Мадона наистина е на 54. И изглежда на толкова, а не като на рекламния постер на "Truth or Dare”. Явно Photoshop за пореден път си е свършил работата. Да, тя изглежда добре за възрастта си, но това вече е прекалено.
3 | 0 |