В днешния динамичен свят да се намери баланс между личния живот и работата е нож с две остриета особено за жената, която заема висока позиция на работното място.
От една страна ако се концентрирате само върху кариерата и прекарвате повече време в службата, което всяка мениджърска позиция изисква, със сигурност ще пропуснете много прекрасни мигове със семейството и приятелите.
В другия случай – не може да си позволите да носите на работа личните проблеми, защото това води до намаляване на ефективността, а за развитие нагоре в кариерата, това е недопустимо. Надяваме се следващите няколко параграфа да ви бъдат полезни относно постигането на хармония между двете.
Работете извън работно време, ако е необходимо, но оставяйте работата в офиса. Същото важи и за личните неща. Когато сте с ваши близки, изключете служебния телефон и забравете за лаптопа, а когато сте на работа, нека приятелите и роднините ви търсят само при спешен случай.
Излишно е да казваме да си правите график за всеки ден от седмицата и да спазвате стриктно крайните срокове, защото това като че ли се подразбира, когато говорим за мениджърския пост.
Това, което ще ви посъветваме, е да не се лишавате по никакъв повод от сън, за да бъдете максимално продуктивни и да имате сили, за да свършите задачите и следработно време.
Отделете си един от почивните дни, за да отидете на йога, маникюр, масаж. Обърнете внимание на приятелите, семейството и партньора. Макар работата да е определяща за вашата идентичност и наистина да обичате това, с което се занимавате, не забравяйте преди всичко, че сте жена. А всяка жена, независимо с какво се занимава и на колко отговорна позиция е, заслужава малко време за себе си.
2 | 0 |