Ако работите в голяма компания, чиито цели са насочени към привличане на нови клиенти, то със сигурност сте осъзнали трудността на тази задача. Реализирането на успешна комуникация с аудиторията е проблем, чието решаване със сигурност ще ви донесе успехи. Не е нужно да копирате поведението на най-добрия говорител, когото познавате. По-скоро се опитайте да изградите собствен стил на общуване с публиката.
Ще се превърнете в забележителен оратор ако поработите върху начина, по който достигате своите слушатели. Бъдете активни и ги развълнувайте, заразете ги с вашата увереност и ги мотивирайте. Вашата презентация трябва да им вдъхва сили за постижения, да им дава идеи за решения. Това ще накара хората да работят с вашата компания отново и отново.
Отделете 70% от своето внимание на самата презентация, предназначена за привличане на нови клиенти. 20% дайте на решенията, които ще им предложите и 10% - на призив към действия.
Презентацията - дори тази, целяща реализиране на продажби - не трябва да се отнася за говорещия (или неговата компания), а за аудиторията. Добрите говорители влагат най-много усилия в търсене на общ език с нея – нещо, върху което и вие трябва да поработите. Отделете внимание на предизвикателствата, с които потенциалните ви клиенти се срещат всекидневно и им предложете решения. Ефективната презентация винаги разчита на посочване на конкретни действия.
Друг съвет, който ще ви осигури успешно представяне е да не използвате традиционните способи за реализиране на продажби. Именно тези оратори, които търсят нетрадиционни подходи, имат най-голям успех в убеждаването и привличането на клиенти.
0 | 0 |