Обикновено сме свикнали да считаме, че щом една личност е известна, то всяко нейно начинание се увенчава с успех. Логиката не е толкова необичайна, защото кой не би искал да посети заведението на някой певец, фитнеса на популярен спортист или пък салона за красота на някой модел. Току-виж сме се натъкнали на любимците си, докато си пием кафето или пък ни оправят маникюра.
Но има случаи, в които някои световни "селебритита" следват тази логика, без да обмислят внимателно как и къде да инвестират милионите си. И се захващат с бизнес, който не просто няма успех, ами направо се оказва пълен провал.
Вижте кои са знаменитостите, на чиито неуспехи се натъкнахме.
Бритни Спиърс
В разцвета на кариерата си през 2002 година, някогашната любимка на тийнейджърите реши да отвори собствен ресторант. Името му беше "Nyla", вдъхновено от двете любими места на певицата - Ню Йорк и Луизиана.
Година по-късно обаче заведението затвори врати. Причините се оказаха санкции от агенции по здравеопазването и лоши отзиви на клиенти. Тези неща неизменно водят след себе си и финансови проблеми.
Дженифър Лопес
През същата година, през която и Бритни жъне неуспех, латинодивата Джей Ло също влиза в ресторантьорския бизнес. Тогава отваря врати "Madres" - ресторант, предлагащ любимите храни от детството на певицата, съобразени с пуерториканската кухня.
Шест години функциониране обаче се оказват предостатъчни и лошите отзиви "подаряват" перманентна табелка "Затворено" на заведението.
Сестрите Кардашиян
Те са известни с различни начинания, най-популярното от които е умението им винаги да са в светлината на прожекторите. Разполагат с модна линия и парфюми, Ким пък си има звездни житейски клюки, които не спират да се въртят по таблоидите.
През 2008 година обаче, сестрите се захващат с бизнес, който съвсем не се оказва успешен. Те пускат кредитни карти, които наричат Kardashian Kard. Но малките "билетчета" за теглене на пари се оказват с безумно високи такси за поддържане. Защитници на потребителите бързо насочват критиката си към Ким, Клои и Кортни и те оттеглят продукта с оправданието, че не са били наясно със стойността на разходите по картите.
Натали Портман
Много преди да се превърне в "черен лебед", актрисата се опитва да пробие в модата. Но не в масовата, а в екологичната. През 2008 година тя лансира обувки, които не са направени от животински суровини. След няколко месеца обаче магазинът затваря врати. Вероятната причина е средната цена от по 200 долара за чифт.
Стивън Спилбърг
Завършваме поредицата с един мъж и се връщаме в миналото хилядолетие.
През 1994 година Стивън Спилбърг открива ресторант "Dive!". Той е разположен в жълта подводница и оборудван с техника, типична за гмуркащата се машина. На всеки половин час симулира гмуркане, като в залата започват да светят червени сигнални светлини.
Идеята успява да пожъне огромен успех. Но само до 1999, когато двете подводници се гмуркат завинаги в небитието.
10 | 0 |