"Инфлуенсър” е един от тези термини, който трудно превеждаме на български, но пък чуваме все по-често. Произходът на думата откриваме в глагола "influence”, от английски – влияя, оказвам въздействие. Инфлуенсърите са именно хора, които имат създадена общност в социалните си мрежи – последователи, които не просто харесват техните снимки, но истински вярват в посланията зад красивите кадри.
Инстаграм е най-удобната и най-бързо развиващата се платформа, в която можем да споделяме, да бъдем следвани и да следваме. Инстаграм е по-скоро визуална платформа, където се залага на красиви кадри и въздействащи истории.
Не само броят последователи определя силата на един инфлуенсър. За неговото влияние съдим по харесванията, коментарите и отзивите от публиката. В един момент, всичко това се превръща във втора професия. Бизнесите в България започват все повече да се интересуват от инфлуенсър маркетинг и да се възползват от влиянието на инфлуенсърите, за да популяризират своите продукти. У нас обаче все още няма достатъчно информация как някой да стане инфлуенсър – какво трябва да следи, какъв е пътят, как трябва да изглежда един профила и още куп въпросителни.
За да отговори на най-базовите въпроси относно "що е то инфлуенсър?" на пазара беше пусната малката книжка "Как да стана инфлуенсър?" (поръчай). За да разберете какви са първите стъпки и какво ви е нужно, за да започнете да развивате своя профил в платформата – как да изглежда профилната ви снимка, с какво да обработвате кадрите, какво са спонсорираните постове, има ли по-подходящи хаштагове, как да подберете своята ниша и прочие. Целта на книжката е да отговори на тези въпроси на всички, които се интересуват от младата професия инфлуенсър и да им помогнем да направят своите първи стъпки.
Станете част от Jenite.bg във Facebook!
1 | 0 |