В световен мащаб търговията с биокозметика вече се измерва в милиарди долари. В България обаче това все още е слабо позната ниша, въпреки че много компании и потребители демонстрират "зелено" мислене и отношение към живота и бизнеса.
За повече информация по темата "чиста козметика" у нас , екипът на Biznews разговаря със Светла Николова – мениджър продажби на Armina - първата фирма, която внася сертифицирана биокозметични продукти.
Тя обясни, че в природата има всички съставки, които са необходими за хидратиране, почистване, детоксикация и подмладяване на кожата. Когато търсим такива натурални продукти обаче, трябва да бъдем много внимателни, защото често се спекулира със "зелената" идея.
"Истинската биокозметика отговаря на определени стандарти и се означава със съответни знаци – лога. Продуктите трябва да имат сертификат. Без този сертификат фирмите просто искат да се вмъкнат в растящия интерес към козметика безвредна за здравето и околната среда", подчертава Светла Николова.
В същото време обаче характерно за България е недостатъчното познаването на истинската биокозметика, както от потребителите, така и от самите магазини и търговци. Цялото интервю и повече подробности за биокозметичните продукти може да прочетете в BizNews.
0 | 0 |