Те показаха, че са секси, дори и на 10. Но светът се оказа недостатъчно подготвен за това. Малките модели "взривиха" обществото с неустоимите си, но крайно неуместни фотосесии и всички се втурнаха да обясняват, че моралът, все още, не е отживелица.
Вероятно това е една от причините италианската модна марка Miu Miu да избере ново рекламно лице за кампаниите си. До момента това беше 14-годишната Хейли Стайнфелд, но компанията отнесе не една и две критики, именно заради нея.
Сега по-малката сестра на Prada ще бъде представяна от далеч по-възрастен модел. Става въпрос за 34-годишната американка Джиневра ван Синус. Новата кампания е заснета от фотографа Дейвид Симс, а сесията е далеч по-традиционна от обикновено.
Твърде възможно е Miu Miu да се опитват да покажат, че облеклата им са подходящи за дами от всички възрасти. Дали е така, ще стане ясно по-късно. Но, очевидно, ерата на малките модели върви към своя край.
4 | 0 |