От няколко месеца насам модните фенове са готови да застанат на стартовата линия пред 300 избрани магазина на H&M. Поводът на състезанието "кой първи ще се докопа" е колекцията на Versace, изработена специално за популярната световна верига. Особеното в нея е, че дрехите се предлагат на прилични цени, нехарактерни за скъпата марка. Това е и първата дизайнерска колекция, в която са включени аксесоари за дома, които да бъдат в тон с домакините.
Добрата новина е, че от вчера високата мода на ниски цени най-сетне влезе в продажба. Лошата – повечето аксесоари и дрехи вече са изкупени. За такива като нас, които са наказани от Господ и все още нямат магазин на H&M в мола, пазаруването може да се извършва и онлайн. Правилата обаче са строги. Един клиент – един брой от артикул. Това означава, че ако особено силно сме се влюбили в чантата със залез от колекцията, няма да можем да я подарим и на мама и баба. Всъщност, цяло чудо ще бъде да я получим дори за себе си. Вчера, почти цял ден и веднага след старта на пазаруването, сайтът на H&M връщаше ентусиазираните клиенти със съобщение "Sorry, try again later!”. И все пак, достатъчно упоритковци са успяли. В момента са останали само трохи.
Подобно е било положението и с реалните магазини. Купувачите са се строили пред витрините рано сутрин, след което били допълнително сортирани от екипа на H&M посредством цветни гривнички. На всеки цвят са били предоставени по 10 минути, които да прекара във Versace-зоната в магазина. 10 минути. Време на борба – за цветните дрешки, а е изглеждала като борба за живота.
В събота този сценарий отново ще се повтори – тогава The Very Best of Versace for H&M ще излезе и в Щатите.
26 | 0 |