Трансформацията на Gucci

Брандът Gucci претърпя една от най-завладяващите трансформации в модата.

Трансформацията на Gucci

Откакто през януари 2015 година за негово креативен директор бе назначен Алесандро Микеле, италианският бранд бързо се превърна от еталон на разкош в едно от ярките имена на модната индустрия.

Отхвърляйки безвкусната фриволност и парадност, капризният Микеле, който има бохемско виждане за живота, вдъхна съвсем нов живот на марката. При това Gucci продължава да залага на детайлите в стил бароко, ярките цветове и еклектичните тъкани.

Ако Gucci винаги е бил свързан с луксозния живот, чувствителният и търсещ Микеле рязко обърна посока и насочи бранда по нов път.

Сега клиентелата на Gucci се разпростира далеч отвъд купувачите от висшата класа, сега тя се състои от най-горния ешелон на съвременните законодатели на модата и от онези, които имат голямо влияние върху младежта. Източник: БГНЕС

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

1 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay