Според неотдавнашно проучване на Qunar.com китайките все повече определят стандартите в туристическата индустрия, а туризмът, насочен към жените, отбелязва бум в момента и туроператорите се възползват от възможността, като разнообразяват предложенията си.
Qunar.com е най-големият китайски сайт за проучвания, който през последните години наблюдава отблизо характерите и изборите на своите посетители. Според доклада му за 2010 г. добре образованите и самотни жени от Китай са движеща сила в туристическата индустрия, като само през 2010 г. средният разход на жените за пътувания се е увеличил с цели 20%.
Интересното е, че жените са по-склонни да споделят туристическите си преживявания с другите - 70% от коментарите на сайта всъщност са били добавени именно от тях.
Оказва се, че жените са се превърнали в сериозна покупателна сила и много международни хотелски вериги насочват вниманието си към тях в своите рекламни кампании. Много от тях са отворили етажи само за жени и удобствата в стаите са били заменени според това какво искат представителките на женския пол.
Така в хотелските стаи се появяват видео упражнения, постелки за йога, карти със здравни съвети и такива, свързани с красотата, както и модни списания. Много хотели освен това ревизират менютата си, за да отговорят на очакванията на повечето гостенки.
Проучването разкрива също, че жените избират туристическите си дестинации не само в зависимост от модния и търговския потенциал, който предлагат, но често избират места, свързани с телевизионни сериали и романтични филми.
Като се има предвид, че миналата година 65 милиона китайци са пътували в чужбина и този брой се очаква да достигне 100 милиона до 2020 г., както и че китайките взимат повече решения, когато стане дума за туризъм, за много туристически агенции изглежда по-сигурно да се съобразят с това и да отговорят на нуждите на тази значителна туристическа сила.
0 | 0 |