В момента текат седмиците на модата в известните с изискания си стил градове. Разбира се, ние ви разказваме какво се случва и ще продължаваме с пълна пара, тъй като от утре започва новата ни тема на месеца - "Мода". По този случай решихме да ви покажем снимка от ревюто, което предизвика най-голям шок до този момент. И да обясним защо мислим, че в този случай решението на дизайнерката е неуместно.
Става въпрос за дебютно ревю на Робин Коулс, представено в рамките на Седмицата на модата в Люндон. Ревю на шапки. В което основната "атракция" беше Мис Уелс '99 – София Каил. Чисто гола и бременна в осмия месец.
Няма нищо лошо – по принцип се отнасяме благосклонно и с уважение към екстравагантните начини, по които творците лансират новите си идеи. Точно там е проблемът. В конкретното разголване няма никаква идея, която да е свързана по какъвто и да било начин със самата колекция. Да не би да са шапки за бременни?
Според Daily Mail, дизайнерката сама си признава: било важно да използва модели с различни размери и форми, но главната причина да ги пусне голи по котешката пътечка била желанието новината да стигне до възможно най-много хора. Е, направи го. Наистина, голотата е най-добрият търговец, а целта на рекламата е именно да продава. Но трябва ли да се превръща чак в самоцел? Нали затова дизайнерите и хората на изкуството са артисти – за да раждат оригинални идеи, които успешно се вписват в концепциите им. Но в това да използваш жена, която скоро ще ражда, за реклама на шапки (последният аксесоар, свързан с бременността) нещо не се вписва.
31 | 8 |