Преди два дни южнокорейците гласуваха за нов 300-членен парламент в избори, възприемани като средносрочен референдум за администрацията на президента Юн Сук Йол.
Междувременно зад телевизионните екрани се разигра поредната ожесточена битка. Докато се опитваха да привлекат млади зрители за преброяването на гласовете, всяка от телевизионните мрежи пусна визуални, забавни програми, вдъхновени от поп културата, изкуствения интелект и фантастичната графика.
madsdakgae/X
Seoul Broadcasting System (SBS) пародира сцени от "Stairway to Heaven" – класическа корейска сълзлива песен, пусната за първи път през 2003 г. – осеяна с блокбъстър сегмент, имитиращ известната каскадьорска сцена от "Мисията: Невъзможна".
Само че вместо Том Круз да се изправи срещу злодеи в бързо движещ се влак, кандидатите бяха представени в ожесточени битки във измислен влак, който се насочваше към Народното събрание, докато се опитваха да си осигурят възможно най-много места на борда.
SBS грабна най-високите рейтинги сред зрителите от 20 до 49 в столичния район на Сеул по време на екзитполовете за президентската надпревара през 2022 г. – със своите анимационни късометражни филми, представящи Юн и неговия съперник Лий Дже-мюнг като спортисти на Зимните олимпийски игри.
Преди два дни южнокорейците гласуваха за нов 300-членен парламент в избори, възприемани като средносрочен референдум за администрацията на президента Юн Сук Йол.
madsdakgae/X
Националният телевизионен оператор KBS, който спечели общата битка за зрителите тази вечер с гледаемост от 11,1%, представи аватари на кандидат-депутати в рап битка в тазгодишната изборна оферта, като раповете са съставени въз основа на техните предизборни обещания.
Това отразяване на изборите спечели някои млади избиратели.
Лий Да Хе, студент по политически науки и дипломация, вярва, че може да се стигне дотам, че да се насърчи по-младото поколение да излезе и да гласува.
0 | 0 |