L'ORÉAL с близо 6400 нови продукта с подобрен екологичен или социален профил през 2018 г.

Това е само едно от многото постижения на устойчивата програма на компанията „Споделяме красотата с всички“, която се прилага и в България.

L'ORÉAL с близо 6400 нови продукта с подобрен екологичен или социален профил през 2018 г.

79% от продуктите, лансирани през 2018 г. от козметичния лидер L'Oréal, имат подобрен социален или екологичен профил. Целта за 2020 г. е процентът да достигне 100. Това беше обявено по време на медийно събитие на компанията в София.

През 2018 г. L'Oréal е представила на пазара над 8000 нови продукта, като в същото време e успяла да намали емисиите на CO2 от своите заводи и дистрибуторски центрове със 77% в сравнение с 2005 г. Плановете за 2025 г. са всички производствени, административни и изследователски бази на L'Oréal да постигнат пълна въглеродна неутралност. Междувременно всички централи и дистрибуторски центрове на Групата вече са достигнали 0% отпадъци за депониране. Това означава, че отпадъците, които преди това са били изпращани в депа, сега се използват повторно, рециклират се или се възстановяват.

Това са само някои от впечатляващите резултати, които компанията е успяла да постигне в рамките наустойчивата си програма "Споделяме красотата с всички".

L'ORÉAL с близо 6400 нови продукта с подобрен екологичен или социален профил през 2018 г.Ана Панайотович, мениджър на програмата „Споделяме красотата с всички“ в L’Oréal

"Споделяме красотата с всички" е комплексна програма, целяща пълна трансформация на компанията към по-отговорен и устойчив бизнес модел. Като част от програмата L'Oréal си е поставила редица конкретни ангажименти с краен срок 2020 г. Те се отнасят до всички нейни дейности – от дизайна на продукта до дистрибуцията, включително производствения процес и избора на суровини. За да постигне това, L'Oréal прилага програмата във всяка страна, в която присъства, включително България, където компанията реализира няколко важни местни социално отговорни проекта.

В партньорство с dm България през 2018 г. L'Oréal стартира инициативата "Капачки за усмивки". Тя цели да образова българите за важността от рециклирането на пластмаса и да събере средства в подкрепа на местната детска болница "Проф. Иван Митев". Във всички 78 магазина на dm в страната бяха поставениспециални кутии за пластмасови капачки, брандирани с Garnier, която е една от най-обичаните марки на L'Oréal в България. Досега са събрани над 13 тона капачки, като инициативата продължава с пълна скорост и през 2019 г.

"Капачки за усмивки" не е просто още една кампания за събиране на пари за кауза. Нашата обща цел с L'Oréal е да образоваме българите за важността от рециклирането, особено на пластмасови капачки, тъй като това е най-трудният за рециклиране материал, който най-силно замърсява природата. С поставянето на кутии за събиране на пластмасови капачки във всички наши магазини в цялата страна, ние целим да осигурим удобно място за всеки, който би искал да донесе своите капачки" – каза Валерия Гущерова-Бойчева, маркетинг мениджър на dm България.

L'ORÉAL с близо 6400 нови продукта с подобрен екологичен или социален профил през 2018 г.Валерия Гущерова-Бойчева, маркетинг мениджър на dm България

Другите два много важни социално отговорни проекта на L'Oréal в България са Citizen Day и програмата "За жените в науката", които у нас стартираха през 2010 г. Citizen Day е глобална доброволческа кампания на L'Oréal, която се организира ежегодно, за да стимулира личната ангажираност на служителите към социално значими каузи. Това е един работен ден в годината, в който българският екип може доброволно да подкрепи местна кауза. Като част от инициативата служителите на L'Oréal у нас вече са били доброволци по различни каузи, включително засаждане на дървета, почистване на публични места, оказване на подкрепа на приемни семейства, обновяване на паркове и оказване на подкрепа на деца, лишени от родителски грижи.

"За жените в науката" е най-успешният социално отговорен проект на L'Oréal у нас. Това е уникална програма, създадена през 1998 г. в партньорство с ЮНЕСКО, с цел да отличава и насърчава жените учени по цял свят, които чрез работата си допринасят за развитието и прогреса на науката. Досега общо 21 българки учени са били наградени със стипендии с общ размер от над 100 000 евро. Деветото издание на програмата се провежда в момента, като желаещите могат да кандидатстват до 30 април с оригинална научна идея. Някои от проектите на отличените дами досега включват: борба с глобалното затопляне, разработване на нов формат за съхранение на данни, намиране на алтернативни източници на енергия, превенция на злокачествени кожни новообразувания.

L'ORÉAL с близо 6400 нови продукта с подобрен екологичен или социален профил през 2018 г.Кадри от медийното събитие на L’Oréal

"Капачки за усмивки", Citizen Day и "За жените в науката" са само три от най-популярните примери за отдадеността на L'Oreal към България, тъй като компанията участва и в други местни социално значими проекти и непрекъснато осъществява различни проекти в рамките на програмата "Споделяме красотата с всички" на местно и международно ниво.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

 

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay