Зад творческото решение стои рекламна агенция "Силвър Адвертайзинг", а изпълнението е поверено на талантливия екип на студио "Positive Possum”. Продуцент на клипа е Виктор Велков, а режисьор – Виктор Иванов, оператор – Анастас Шипков.
Мястото на снимките е типично за характера на марката Bilka. Слънчева къща в подножието на планината. Главната героиня е явен потребител на марката и я виждаме навсякъде около нея и семейството й. Съвсем естествено следва и посланието "Всеки ден Bilka e до мен!"
В ролята на лицето на Bilka влиза красивата треньорка по плуване – Павлета Величкова, а в ролята на детето й е 5 годишния Денис Костадинов, за когото това е вече втора изява, като първата е в холивудска продукция. Необичайният глас е на актрисата Никол Оташлийска.
След представянето на клипа, гостите се насладиха на спектакъла "Империя на красотата - Мадам Рубинщайн". Пиесата е на австралийския драматург Джон Мисто и е написана през 2017 година, като е поставена за първи път в лондонския "Парк театър". Играе се успешно на Бродуей, в Москва, Сидни и в други световни градове.
В образа на жената, измислила червилото и водоустойчивата спирала Хелена Рубинщайн е Бойка Велкова. Елизабет Арден, чиито парфюми вдъхновяват жените, се играе от Силвия Лулчева. На сцената компания им прави Михаил Сървански. Неговият герой Патрик О`Хигинс е безработно момче, което попада съвсем случайно в офиса на Рубинщайн и години наред работи с нея. Режисьор е Бойка Велкова, а музиката към спектакъла е на Теодосий Спасов.
Историята е за двете най-успели жени в бизнеса с козметиката, създали империи – и двете започнали от крайна бедност, за да стигнат до върха, където са парите и – самотата. Те поставят началото на производство и продажби на масова козметика, която се следва години наред от всички фирми в бранша. Двете героини са изключително вдъхновяващи, успели да обърнат нагласите на цели поколения в отношението им към красотата.
Bilka Lifestyle присъства на българския козметичен пазар от 31 години. Носител е на много награди за иновативни продукти и ежегодно увеличава пазарния си дял в различните козметични категории. Портфолиото й се състои от повече от 70 продукта, повечето изключително успешни и любими на клиентите й.
2 | 0 |