Има имена в модата, които са лесно разпознаваеми и са синоним за стил и класа. Еди Слиман обаче реши да обърне нова страница в историята на лейбъла, чието име от три букви - YSL - досега означаваше Yves Saint Laurent.
Новият креативен директор на бранда си позволява да каже "Сбогом!” на утвърденото в продължение на десетилетия име, за да въведе нови думички, които да означават продуктите му. Забравете за Ив Сен Лорен, марката вече се казва Сен Лорен Париж (Saint Laurent Paris).
Еди Слиман съвсем скоро бе избран за тази длъжност, но вече си позволява да извършва кардинални промени. След като през март официално пое поста от предшественика си Стефано Пилати, Еди бе обект на внимание от модните критици. Той получи пълната власт да се разпорежда с бъдещето на бранда. И явно вече се възползва от това си право.
Продукти под ново наименование се очаква да бъдат лансирани в дебютната колекция на Слиман за пролет/лято 2013. Твърди се, че дизайнерът ще промени из основи начина на работа в модната къща. Той е обявил, че ще се опита да запази само основните елементи, които са вдъхновявали основателя на бранда в миналото - младост, свобода, актуалност.
Първите тоалети със съкращението SLP ще бъдат показани пред ограничен брой потребители - каймака на висшето общество във Франция. Широката публика ще може да се запознае с креативните хрумвания на Еди Слиман по време на Седмицата на модата в Париж, която започва на 25 септември и приключва на 3 октомври.
Доста смел ход от страна на бившия креативен директор на мъжката линия за бельо на Cristian Dior. Дали обаче ще бъде успешен, или смяната на името ще изиграе лоша шега на по настоящем наричащия се "YSL" бранд?
1 | 0 |