10 вида инфлуенсъри, които ще ви помогнат да разберете какво значи инфлуенс маркетинг:
-
Експертите
Всеки трябва да се слушва в техните съвети, тъй като те се занимават с инфлуенс маркетинг от самото му начало. Ако направят пост по вашата кампания, със сигурност той ще бъде успешен, а и в полза на двете страни.
-
Войните на дъгата
Ако успеете да се свържете с деен активист, то със сигурност ще уцелите джакпота – те говорят смело и мислят дръзко. Те са същински войни – готови на всичко, за да бъдат чути.
-
Антагонистите
Дори да влезнете в дебат с някой инфлуенсър-антагонист, известен с хапливия си език, то съвсем скоро очаквайте и Вашето име да изгрее. Естествено, винаги подхождайте с уважение и респект, независимо от гледните Ви точки. Скоро дори може да очаквате самите Вие да се превърнете в инфлуенсъри.
-
Известните
Така наречените "селебритита" винаги са имали голяма аудитория, която ги следва и харесва – ако работите с тях, със сигурност марката Ви ще се прочуе. Но те често биват използвани за реклами, с което трябва да се внимава, тъй като понякога е в досада на последователите им.
-
Големите имена
Хората, които дълго са работили над името и имуществото си, също са страхотни инфлуенсъри. Те често са екстровертни и харесват вниманието – дайте им Вашето, като споделяте техни снимки в сайтовете си.
-
Високоуважавани личности
Да работиш с някого, който е високоуважаван в сферата си на дейност, също е страхотна възможност, тъй като хората, които са в тяхнто обкръжение, им имат пълно доверие за всичко, което те казват.
-
Умниците
Всеки, които работи с различни данни, факти, фигури и статистики, е достоен инфлуенсър. Още повече, тези "умници" винаги са готови да опитат нещо ново, за да разберат повече за него – защо не и за инфлуенс маркетинга?
-
Социалните пеперуди
Тези "пеперуди" са вероятно най-заети от всички инфлуенсъри. Те буквално живеят за дигиталния свят. Често имат повече контакти в социалните мрежи от мен, теб и нашите семейства взети заедно. Затова и са страхотен избор за кампания.
-
Пресата
Работа с журналисти също е страхотен начин да увеличиш разпознаваемостта си на пазара. Ако някой напише статия за някой продукт, то със сигурност информацията за него ще достигне до правилните хора, които таргетираш. Естествено, в този случай продукта/услугата трябва да е нещо, за което си струва човек да говори и пише.
-
Вътрешните хора
Говорейки за журналисти, важно е да отбележим колко важно е за тях, както и за маркетолозите, да имаш "инсайд" информация. По този начин знаеш към кого как да се обърнеш, така че да получиш максимума от Вашите отношения. Работейки с "вътрешни" хора, лесно може да покачите Вашите продажби, учейки се от техните трикчета.
Може би това е малка извадка на видовете инфлуенсъри, с които човек може да се сблъска, но определено показва разновидността на тази професия. Всеки бранд трябва да избере най-добрия песонаж за неговите цели, за да достигне до правилните хора.
Още интересна информация за инфлуенс маркетингът може да намерите в сайта на #RevTag.
Автор: Лора Добрева
Станете част от Jenite.bg във Facebook!
0 | 0 |