10 вида инфлуенсъри, които ще ви помогнат да разберете какво значи инфлуенс маркетинг

10 вида инфлуенсъри, които ще ви помогнат да разберете какво значи инфлуенс маркетинг

10 вида инфлуенсъри, които ще ви помогнат да разберете какво значи инфлуенс маркетинг:

  1. Експертите

Всеки трябва да се слушва в техните съвети, тъй като те се занимават с инфлуенс маркетинг от самото му начало. Ако направят пост по вашата кампания, със сигурност той ще бъде успешен, а и в полза на двете страни.

  1. Войните на дъгата

Ако успеете да се свържете с деен активист, то със сигурност ще уцелите джакпота – те говорят смело и мислят дръзко. Те са същински войни – готови на всичко, за да бъдат чути.

  1. Антагонистите

Дори да влезнете в дебат с някой инфлуенсър-антагонист, известен с хапливия си език, то съвсем скоро очаквайте и Вашето име да изгрее. Естествено, винаги подхождайте с уважение и респект, независимо от гледните Ви точки. Скоро дори може да очаквате самите Вие да се превърнете в инфлуенсъри.

  1. Известните

Така наречените "селебритита" винаги са имали голяма аудитория, която ги следва и харесва – ако работите с тях, със сигурност марката Ви ще се прочуе. Но те често биват използвани за реклами, с което трябва да се внимава, тъй като понякога е в досада на последователите им.

  1. Големите имена

Хората, които дълго са работили над името и имуществото си, също са страхотни инфлуенсъри. Те често са екстровертни и харесват вниманието – дайте им Вашето, като споделяте техни снимки в сайтовете си.

  1. Високоуважавани личности

Да работиш с някого, който е високоуважаван в сферата си на дейност, също е страхотна възможност, тъй като хората, които са в тяхнто обкръжение, им имат пълно доверие за всичко, което те казват.

  1. Умниците

Всеки, които работи с различни данни, факти, фигури и статистики, е достоен инфлуенсър. Още повече, тези "умници" винаги са готови да опитат нещо ново, за да разберат повече за него – защо не и за инфлуенс маркетинга?

  1. Социалните пеперуди

Тези "пеперуди" са вероятно най-заети от всички инфлуенсъри. Те буквално живеят за дигиталния свят. Често имат повече контакти в социалните мрежи от мен, теб и нашите семейства взети заедно. Затова и са страхотен избор за кампания.

  1. Пресата

Работа с журналисти също е страхотен начин да увеличиш разпознаваемостта си на пазара. Ако някой напише статия за някой продукт, то със сигурност информацията за него ще достигне до правилните хора, които таргетираш. Естествено, в този случай продукта/услугата трябва да е нещо, за което си струва човек да говори и пише.

  1. Вътрешните хора

Говорейки за журналисти, важно е да отбележим колко важно е за тях, както и за маркетолозите, да имаш "инсайд" информация. По този начин знаеш към кого как да се обърнеш, така че да получиш максимума от Вашите отношения. Работейки с "вътрешни" хора, лесно може да покачите Вашите продажби, учейки се от техните трикчета.

Може би това е малка извадка на видовете инфлуенсъри, с които човек може да се сблъска, но определено показва разновидността на тази професия. Всеки бранд трябва да избере най-добрия песонаж за неговите цели, за да достигне до правилните хора.

Още интересна информация за инфлуенс маркетингът може да намерите в сайта на #RevTag

Автор: Лора Добрева 

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay