Сигурни сме, че дори и да не следите всички турнири от календара на WTA (женската тенис асоциация ) и да не знаете разликата между "форхенд" и "бекхенд", знаете коя е Мария Шарапова.
Най-малкото, тя е гадже на нашата надежда Григор Димитров. Макар и да не е с най-много успехи на корта, Шарапова е най-популярната и най-богатата тенисистка в света. Нещо повече – тя е най-богатата жена спортистка в света.
Приходите на рускинята не идват само от наградните фондове на турнирите, на които участва. Дори бихме казали, че много малка част от тях са пари, които е спечелила на корта. Нейните занимания извън света на тениса са свързани най-вече с рекламния бизнес, от който печели милиони годишно.
Рускинята е рекламно лице на най-различни продукти като автомобили, мобилни телефони, тенис ракети, а има и някои по-екстравагантни - като минерална вода, например. Шарапова е истинска машина за пари и явно лицето й може да продаде всичко.
Има няколко проекта, в които тя не само участва като рекламно лице, но е и съдружник в тях. Преди около година на пазара излизат бонбони с марката Шугарпова (на англ. Sugarpova, игра на думи от sugar – захар и нейното фамилно име). Преди всеки по-голям турнир в календара си Шарапова организира събития, свързани с промотирането им, а само няколко месеца след пускането на пазара на Шугарпова стана ясно, че печалбата й от това начинание вече е надхвърлила 1 милион долара.
Марката за спортна екипировка, която облича рускинята по турнири – Nike, пусна колекция от рокли, тенис обувки и тенис сакове, които са по модел на Шарапова. Тя и още няколко от по-ниско ранкираните тенисистки носят тези облекла.
Тъй като съвсем скоро започва най-старият тенис турнир – Уимбълдън, решихме да ви покажем с какво ще радва окото тази година Шарапова по зелените кортове. Другата тенисистка, която е с рокля по модел на Шарапова, е младата канадска тенис надежда Южени Бушар - може да я видите в тази галерия.
За още интересна информация от света на физическата активност и спорта, заповядайте във фен-страницата на Fitwell.bg във фейсбук.
2 | 0 |