Успехът в офиса не винаги е следствие от това колко работа вършим. По-важното е какви хора сме в действителност. Какви са нашите качества, които се съчетават отлично с кариерата ни? За да се убедите, че сте перфектният служител, ще споделим 10-те най-важни качества, които трябва да притежавате.
2013 година ще бъде годината на технолигичното развитие. Уменията, свързани именно с тази среда, ще бъдат най-търсени и тачени, твърдят експерти и изследователи. Списъкът по-долу ще ви помогне да се анализирате като служител. Знаем, че това е важно.
Добрият служител трябва:
Да разбира от технологии
Това разбира се е най-важно, но внимавайте! В тази точка не влизат отлични програмистки умения, като писане на Java или C++. Важното в случая е да можете да разпознавате добрите приложения на пазара. Кое би ви свършило добра работа и с кое от тях би се подобрила не само вашата работа, но и тази на целия екип.
Да разбира от социални мрежи
Това е класическо умение за последните години. През 2013 ще е още по-важно. Социалните мрежи отдавна не са само за забавление. В тях се рекламира, при това доста успешно, и създават се полезни връзки. Facebook, например, свърза хората и компаниите по-доста адекватен начин.
Да не спира да се учи
Дипломата за висше образование е важна, но с нея учението не спира. Добрият служител трябва винаги да е отворен към ново знание. Още повече, че в бизнеса постоянно навлизат нови технологии и ако седите закотвени на едно място, успехът ще ви подмине. Квалификационните курсове са добра алтернатива. Не ги пропускайте.
Да има желание за усъвършенстване
Това е продължение на точка 3. Грешките трябва да се поправят. Откривайте слабите си места и работете максимално, за да ги отстраните. Най-важното е да се стараете да работите по-бързо, по-добре, по-евтино и винаги в екип.
Да има глобална гледна точка
Следете конкуренцията и клиентите. И в страната, и в чужбина. Така ще можете да се ориентирате добре в стратегиите, които ще приложите впоследствие.
Да рекламира онлайн
Присъствието онлайн е повече от важно. Днес по-голямата част от рекламата се извърша именно там. Не само Facebook, а мрежата като цяло. Вие като ценен служител трябва да имате добро наблюдение над това къде би било най-успешно да рекламирате - социалните мрежи, професионални и лайфстайл сайтове или форуми.
Да бъде предприемач
Това е умението човек да вижда и предлага отговори на въпросите, които бизнес средата създава. Желанието фирмата, в която работи, винаги да е на първо място с минимален процент на грешки и на въпроси без правилен отговор.
Да бъде подвижен, бърз, гъвкав
Това е важно за сработването с екипа. Гъвкавостта е умение, което се цени високо и е важно да адекватното адаптиране към всяка среда. Светът, в който живеем, се променя постоянно, добрият служител трябва да го приеме бързо и навреме.
Да бъде комуникативен
Едва ли това понятие трябва да се обяснява. Комуникативността на работното място е важна за добре свършената работа. Важно е общуването както с екипа, така и с клиенти, рекламодатели и ръководството.
Да е оптимист
Независимо какво се случва с икономиката, умението да се намира възможност във всяка една ситуация е важно. Светлината в края на тунела винаги се вижда рано или късно. Важно е търпение, а черногледството никога не е толерирано.
Ако тези съвети ви се струват полезни, присъединете се към Jenite.bg във фейсбук!
27 | 2 |