Миналата седмица беше особено интересна, що се отнася до известните майки. Разбрахме, че риалити звездата Снуки чака бебе, Джесика Симпсън се снима гола и бременна за корицата на Elle, а двумесечната Блу Айви Картър на Бионсе и Джей-Зи продължава да предизвиква небивал медиен интерес.
Една от дъщерите в "Деца на килограм" - Хилари Дъф, на свой ред чака дете и допринесе за развитието на темата, като сподели личния си опит за проблемите с бременността. По-специално, за "великите драми" на холивудските майки и за нежеланото окосмяване, през което тя самата преминава в момента. Видеото обаче не показва някакъв сериозен коментар по темата, а представлява хумористична пародия на рекламите за козметични продукти.
"Иска се много труд да изглеждаш толкова добре, когато си толкова бременна. Както всички знаят, бременността предизвиква сутрешно гадене, качване на килограми и, разбира се, необуздано, прекомерно окосмяване по цялото тяло" - оплаква се модерната Пепеляшка. И продължава: "След като забременях, хормоните ми причиниха такова окосмяване, че се почувствах като Йети. Или Робин Уилямс."
Спасението във войната с космите? Според забавното видео, наименованието на измисления чудотворен лек е NoGrowActiv – сатирична имитация на разтвора срещу акне ProActiv.
Според клипчето, NoGrowActiv премахва окосмяване всякакво. В него се казва още, независимо дали се дължи на бременност, рядко генетично заболяване, или просто сте имали нещастието да блъснете възрастна жена с колата си и тя ви е направила черна магия, за да се покриете с черни косми.
Ако искате да се посмеете и да видите русичката Хилари с мустаци и козина, можете да изгледате цялото видео:
Тази "реклама" върви в комплект с видео зад кулисите, в което звездата дава своите иронични 3 съвета за правилното поведение на майката-знаменитост:
1. Най-важното около бременността с едно "звездно бебе", е да обмислите въпроса с продажбата на снимките му. Най-доброто финансово решение е раждането да бъде излъчено на живо в Twitter. С любезното спонсорство на Red Bull.
2. Вторият жизненоважен въпрос е, да се реши коя ще бъде известната кръстница на детето. Ако е Ким Кардашиян – най-добре.
3. "Колкото по-уникално име, толкова по-голямо заглавие в медиите" - казва Хилари Дъф. Използва за вдъхновение различни храни и, след като обмисля вариантите Dorito и Chewy (от дъвка), се спира на Apple.
Всичко това звучи абсурдно, разбира се, но изглежда ситуацията с живота на звездите наистина е такава. Бременността и раждането на Бионсе са най-пресният пример. И лошото е, че покрай всичко това се налага да признаем: едва ли само знаменитостите и медиите са виновни за това, което предлагат на вниманието ни. Ако ние не го консумирахме с готовност и в неимоверни количества, вероятно щяха да спрат и да се съсредоточат върху нещо по-интелигентно.
13 | 0 |