Светът на рекламата постоянно генерира нови и нови впечатляващи идеи. В тази бързо развиваща се среда има жестока конкуренция. Трудно е да изпъкнеш на фона на стотиците нови кампании, които заливат пазара ежедневно. Само най-находчивите идеи изплуват на повърхността.
Днес ще ви покажем няколко билборда, които се открояват със своята креативност. Те приковават вниманието към себе си и са способни да оставят трайна следа в съзнанието на потенциалните потребители на продукта или услугата, която рекламират.
Билбордът на долната снимка призовава хората в Денвър, САЩ, да не разхищават водата. Изчистеният дизайн на рекламата кореспондира с посланието й - "Използвайте само толкова, колкото ви е необходимо".
Carlsberg пък са създали билборд от бирени бутилки, като така са постигнали две цели - събудили са любопитството на минувачите и са рециклирали по нестандартен начин старите шишета.
Като стана дума за алкохолни напитки, американски бранд за уиски също е намерил интересен начин да оползотвори пространството на билборда. Концепцията на тази реклама е, че това уиски е много хубаво. Толкова хубаво, че за да може някой да му се насити, ще му е необходима цяла цистерна.
И понеже след консумация на цяла цистерна уиски неминуемо се появява убийствено главоболие, продължаваме към билборд, рекламиращ продукт, посветен на борбата с това неразположение. Той се намира в Торонто и използва буквалното значение на израза "ще ми се пръсне главата". Огромният кран визуализира как точно се чувства човек със силно главоболие.
По новозеландска телевизия са излъчвали филма "Убий Бил". За да уведомят потенциалната си аудитория за това, от канала са се спрели на шокиращ, но ефективен билборд.
Загасете фаса си в пепелника и нека той ви бъде последен!
Имайте предвид, че задната седалка не е по-безопасна от предната. Винаги трябва да слагате колан! Ако все пак не спазвате правилата, при евентуално произшествие с вас ще се случи нещо, което наподобява изстрелване с прашка - за справка вижте снимката в началото на материала.
Рекламата на боя за коса, показана долу, има за цел да убеди потребителите, че продуктът е направен от изцяло натурални съставки.
Остриетата на Solingen пък режат толкова остро, че случайно кацналите върху билборда гълъби са разсечени на две. Доста брутална реклама, която обаче въздейства силно на минувачите. Със сигурност ще запомнят името и концепцията на бранда!
Следващото креативно хрумване идва от рекламна агенция в Мумбай. Посланието е, че цветовете на тези латексови бои са с естествени нюанси.
Завършваме с един билборд на популярна верига за бързо хранене. Колко е часът? Време е за хамбургер!
За още креативни изображения станете част от Jenite.bg във Facebook!
11 | 0 |