Запазена марка на филма "Fear and Loathing in Las Vegas" са налудничавите погледи и несвързаните изречения. Същите тези гледащи наляво-надясно очи на Джони Деп, са покрити с нещо също толкова емблематично за култовата лента на Тери Гилиъм - кехлибарените очила Ray-Ban.
Тази година лейбълът отпразнува цели 75 успешни години на пазара, а за да зарадва своите фенове, американският бранд пуска лимитирана серия от филмовите очила.
Уникалната "Ambermatic" колекция ще представлява четири варианта на най-продаваните и известни дизайни на Ray-Ban, а именно - Aviators, Outdoorsman и Shooter. Надеждата да се сдобием с чифт от тази класика все още не е угаснала, тъй като ще бъдат произведени цели 18 хиляди бройки. За съжаление, за момента не знаем къде ще бъдат налични и на какви цени.
3 | 0 |