Преди време ви показахме обидните и дискриминиращи реклами, които са се създавали преди повече от половин век. Разгневи ни начинът, по който рекламните агенции са използвали човешките различия, за да провокират продажби, основавайки се на външни белези.
Този път отново ще ви покажем поредица абсурдни идеи, които за нещастие са имали късмета да се материализират върху книжни корици. Не сме чели нито едно от тези произведения, за да говорим за съдържанието, но наблюдавайки кориците, вече изпитваме известни съмнения доколко ще бъде смислено.
Как ви звучат заглавия като "Игрите, които играеш със своето котенце” или "Хора ли са жените? И други международни разговори”, поднесени на читателя с абсурдна илюстрация, която просто ни оставя безмълвни.
Предпочетохме да се смеем на глас, вместо да се дразним на някои от обидните изказвания и картинки. Предлагаме ви да се усмихнете широко и да разгледате нашата галерия, a съвсем скоро обещаваме да ви покажем и най-фрапиращите обложки на албуми, създавани някога.
6 | 0 |