не ти ли олеква поне малко от факта, че дори да не искаш да го правиш, все пак можеш. Един вид имаш свобода, която жените от предишните поколения е трябвало да си извоюват!
Трябва да сте влезли, за да извършите това действие.
Не можете да гласувате повторно.
много поезна и информираща статия на тема тампони, превръзки и други такива неща, не знам, но аз лично не бях грабната. Не ме касаят нито монолози на вагината, нито ми е кеф, въпреки че съм жена да говоря и да си споделям на тема цикъл
Трябва да сте влезли, за да извършите това действие.
Не можете да гласувате повторно.
Това с акулите е брутално и по всяка вероятност е измислено от мъж с лошо чувство за хумор! За съжаление днес рекламите са или брутални или брутално скучни.
аз също съм чувала, но не съм чела, сега като казваш може да се замисля, иначе за статията какво да кажа - интересна е, рекламите наистина са малко странни, особено тази с тампона и акулите, предпоследната снимка е просто ужасна обаче. сякаш е добре да има някакви граници.
:)))))))))))))) Гадничка е, но чак да кажеш, че е противна. Мен повече ме избива на смях като ги гледам. Рядко има хубави реклами вече, но тези са на високо ниво :)
Течността, която се използва в тези реклами, е прието да бъде синя, тъй като заради знамето на Япония (червена точка на бял фон) не може да използват червена :) а все пак потребителският пазар там е доста голям :)
Трябва да сте влезли, за да извършите това действие.
Не можете да гласувате повторно.
Чувала съм за книгата "Монолози на вагината". Същата авторка има и друг писателски труд, който е отново посветен на жените - "Аз съм емоционално създание" . не е лошо да се прочете.
Трябва да сте влезли, за да извършите това действие.
Не можете да гласувате повторно.
Стига, бе хора! Направо ми призлява от рекламите на дамски превръзки, обливани със синя течност (защо точно синя?! Вероятно защото смятат дамите за хора със синя кръв :)), които са толкова досадни и еднотипни... Рекламата на Modess е направо супер стилна и грабваща вниманието, без да се натрапва.
предпоследната снимка бих казала,че даже е малко повече от провокативна,на мен лично ми се стори противна и не мисля,че има хора,които биха погледнали с добро око на нея
Предпоследната ми е малко отблъскваща, с тази хваната на въдицата рибка и не бих казала, че има положително въздействие, а последната е просто неловка ситуация след посещаване на тоалетната, може да се случи на всеки.
Трябва да сте влезли, за да извършите това действие.
Не можете да гласувате повторно.
Крайно време е жените да престанат да се срамуват от това, което са и от това, което им се случва, защото то е нещо напълно нормално и не се отнася до 1-2 жени , а до всички.Създаваме си безсмислени комплекси от нещо, което ни е даденост, а няма смисъл да го правим.
Трябва да сте влезли, за да извършите това действие.
Не можете да гласувате повторно.
Между другото това наиситна са много красиви снимки на жени!! Дори в начало не зацепих какво точно представлява статията, но после, разбрах. Интересно е как е представена идеята:) А накрая последната снимка е уникална - каква разлика а?:))
Трябва да сте влезли, за да извършите това действие.
Не можете да гласувате повторно.
Рекламите са уникални :)) Много им се смях. Въобще голяма веселба е да се зяпат реклами от миналия век. Пиша магистърска теза на тема Рекламите в регионалния печат през 30-те години на 20 век. И там има уникални попадения. Любимото ми е "Не яжте сапун" :))) Кратко, точно и ясно, без илюстрации дори. Или на една пудра "Токалон"... Текстовете към нея са меко казано потресаващи, защото спомагат до голяма степен за комплексирането на жени. За щастие вече не се използват такива похвати. Въпреки че има жени, които се комплексират от гледката на красива жена в реклама и настояват да се използват само естествени жени. Аз не виждам нищо лошо в това, понеже винаги ще има по-млади и по-красиви от нас :)))